برگزاری دوره های آموزشی برای نشر آگاهی قرآنی و دینی در کربلا

آستان مقدس امام حسین(ع) دوره های آموزشی را در رده های سنی مختلف برای نشر اگاهی قرآنی و دینی برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از nashatat، شیخ«فاهم الابراهیمی» مسئول شعبه تبلیغات و آموزش دینی در آستان مقدس امام حسین(ع) گفت: این شعبه دوره های ویژه حفظ قرآن، تلاوت و تفسیر معانی آن و دوره هایی در زمینه های فقهی، اخلاقی و اعتقادی را برگزار می کند.

 

الابراهیمی افزود: این دوره ها در رده های سنی مختلف به ویژه نوجوانان و جوانان باهدف گسترش آگاهی قرآنی و مسلح کردن جوان به دانش اصیل دربرابر جریان های انحرافی و پدیده های عجیبی که اخیرا بین جوانان رواج پیدا کرده است، برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: شعبه تبلیغات و آموزش دینی تلاش می کند تا حد امکان در برگزاری این دوره ها موفق باشد تا به پیشرفت جامعه اسلامی و نشر فرهنگ اهل بیت اطهار(ع) در سطح گسترده  به خصوص در میان کودکان کمک کند. برگزاری این دوره ها در این مسئله تاثیر زیادی دارد.

 

مسئول شعبه تبلیغات و آموزش دینی در آستان مقدس امام حسین(ع) گفت: این شعبه متشکل از دانشجویان علوم دینی است. اولویت های آن گسترش آگاهی دینی، برگزاری همایش ها و جشنواره ها، برقراری ارتباط با همه گروه های انسانی، ارایه خدمات و کمک به خانواده ها و مناطق فقیر، تقویت و تثبیت فرهنگ همزیستی مسالمت آمیز بین مذاهب مختلف است.

 

کد خبر 993106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha