همکاری کسبه و بازاریان در اجرای مصوبات ستاد کرونا ضروری است

خادمی با تاکید بر ضرورت همراهی بیشتر مردم برای کنترل بحران کرونا، گفت: همکاری بیش از پیش کسبه و بازاریان استان برای اجرای مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سید موسی خادمی» امروز(24 آبان) در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا،  اظهار داشت: همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی مهم ترین گام در کنترل بحران کروناست.

 

استاندار لرستان و رئیس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، خاطرنشان کرد: همانطور که قبلاً بارها گفته شده وضعیت استان به لحاظ شیوع بیماری کرونا مطلوب نیست و نیازمند همکاری همه برای کنترل وضعیت کنونی هستیم .

 

وی افزود: روند بیماری در استان افزایشی است، از این رو اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا مبنی بر تعطیلی اصناف در همه سطوح به جز صنوف سطح یک، در خرم‌آباد و بروجرد از ساعت ۱۸ به بعد مورد تأکید است.

 

خادمی تصریح کرد: برای مهار بیماری و کنترل شرایط کنونی، همکاری بیش از پیش کسبه و بازاریان استان برای اجرای مصوبات ستاد مدیریت کرونا ضروری است.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به دستورالعمل های ستاد، برگزاری مراسم عزاداری و عروسی که موجب تجمع شود تخلف است و در این رابطه با برگزار کنندگان این قبیل مراسم برخورد قانونی صورت می گیرد .

 

استاندار لرستان با اشاره به اینکه اگر مردم همکاری نکنند، همه اقدامات انجام شده بی نتیجه خواهد ماند، افزود: از هم استانی های عزیز می خواهیم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی، عدم حضور در تجمعات،استفاده از ماسک و سایر دستورالعمل های ستاد مدیریت کرونا اهتمام داشته باشند.

کد خبر 993108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha