واحدهای صنفی جهرم تا ساعت ۱۸ اجازه فعالیت دارند

اتحاد گفت: واحدهای صنفی شهرستان جهرم از امروز ۲۵ آبان‌ماه تا اطلاع ثانوی، تنها تا ساعت ۱۸ مجاز به فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «بهنام اتحاد»، امروز (یکشنبه ۲۵ آبان) در جمع خبرنگاران از تغییر زمان فعالیت کار واحدهای صنفی در جهرم خبر داد و گفت: مغازه ها و  واحدهای صنفی شهرستان جهرم از امروز ۲۵ آبان‌ماه تا اطلاع ثانوی، تنها تا ساعت ۱۸ مجاز به فعالیت هستند.

 

 رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم افزود: صنوف مرتبط با نیازهای اساسی شهروندان مانند سوپرمارکت‌ها، میوه و تره بار، قصابی ها و نانوایی‌ها شامل این محدودیت زمان بندی نمی‌شوند.

 

وی با اشاره به اینکه این مصوبه، روز گذشته به تمام اتحادیه های صنفی شهرستان ابلاغ شده است، بیان کرد:  در صورت رعایت نکردن این دستورالعمل، قطعا برخورد قاطع و پلمب در انتظار واحد صنفی است.

 

اتحاد با اشاره به اینکه از امروز بازرسان و گشت‌های مشترک جهت نظارت بر این مصوبه در شهرستان فعال می‌شود، تصریح کرد: از خانواده بزرگ اصناف تقاضا داریم این محدودیت را به طور دقیق رعایت کنند تا در این اوضاع اقتصادی تعطیلی کامل تمام واحدهای صنفی رخ ندهد.

 

وی با اشاره به اینکه کرونا در ۲۴ ساعت شبانه روز  وجود دارد اما تعطیلی ساعاتی از شبانه روز خصوصا ساعت اوج یک تجربه موفق جهانی است که در بیشتر کشورها اجرا شده است، عنوان کرد: وقتی درصد و میزان ساعت تماس کم شود قطعا تاثیری بیشتری برای کنترل این ویروس دارد چرا که درصد تماس ها و معاشرت ها در ساعات اولیه شب به مراتب بیشتر از ساعات دیگر است.

 

 رئیس کمیسیون نظارت بر واحدهای صنفی جهرم در پایان به رعایت توصیه های بهداشتی از سوی مردم و اصناف تاکید کرد و گفت: از خانواده بزرگ اصناف و شهروندان تقاضا دارم جهت مراقبت و صیانت از جان خود و دیگر افراد جامعه بیش از پیش و با تمام دقت و به طور کامل شیوه نامه‌های اجرایی بهداشتی اعلام شده را اجرا کنند.

کد خبر 993235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha