معرفی کتاب «مفاهیم اجتماعی در قرآن مجید» توسط کانون مهرپویان یانچشمه

بهارلویی گفت: کتاب «مفاهیم اجتماعی در قرآن مجید (بر اساس تفسیر راهنما)» نوشته محمدباقر آخوندی و علی نقی ایازی از انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی به همت کانون مهرپویان یانچشمه در قالب شنبه های کتاب معرفی شد.

«حمزه بهارلویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کتاب «مفاهیم اجتماعی در قرآن مجید (بر اساس تفسیر راهنما)» نوشته محمدباقر آخوندی و علی نقی ایازی از انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی به همت کانون مهرپویان یانچشمه در قالب شنبه های کتاب معرفی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) روستای یانچشمه ادامه داد: کتاب «مفاهیم اجتماعی در قرآن مجید (بر اساس تفسیر راهنما)» با ۷۹۱ صفحه به زبان فارسی در سال ۱۳۸۹ منتشر شده است.

 

وی ابراز کرد: به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید، ویندوز و iOS منتشر کرده است.

 

بهارلویی گفت: علاقه‌مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) روستای یانچشمه ادامه داد: کتاب «مفاهیم اجتماعی در قرآن مجید» در ۷۹۵ صفحه و هزار و ۲۰۰ نسخه منتشر شده است.

 

کد خبر 993248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha