برخورد قانونی با کسانی که محدودیت های کرونا را رعایت نمی کنند

حقیقی با بیان اینکه برخی محدودیت های جدید در خصوص کرونا از روز شنبه اعمال خواهد شد، افزود: با افرادی که این محدودیت ها را رعایت نکنند برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان امروز در جلسه شورای اداری استان با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج از یادگاران امام راحل بوده و تا به امروز هم گوش به فرمان رهبری است.

 

فتح الله حقیقی با بیان اینکه نقش بسیج در دستاوردهای انقلاب اسلامی بر کسی پویشیده نیست، ادامه داد: بسیج امروز به یک فرهنگ تبدیل شده است.

 

وی به روند برنامه ریزی کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان در سال آینده اشاره کرد و گفت: برای برگزاری هرچه باشکوه تر این کنگره نیازمند همکاری دستگاه‌های اجرایی هستیم.

 

استاندار زنجان در ادامه به وضعیت کرونا در زنجان و اعمال محدودیت های جدید از روز شنبه در استان اشاره کرد و گفت: این محدودیت ها بایستی از سوی همگان رعایت شود.

 

حقیقی با اشاره به اینکه سرعت انتقال ویروس کرونا در حال حاضر بیش از ۹ برابر شده است، ادامه داد: این ویروس بیشتر از طریق میهمانی های خانوادگی و تجمعات منتقل می شود.

 

استاندار زنجان با یادآوری اینکه عدم رعایت مردم در تجمعات خانوادگی عامل اصلی انتقال این ویروس است، گفت: لازم است تا مردم پروتکل های بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند.

 

به گفته وی، کارکنان درمان و بهداشت استان در حد اعلی ایثار کرده‌اند و ما باید با رعایت پروتکل‌ها به کادر درمان کمک کنیم.

 

حقیقی با بیان اینکه برخی محدودیت های جدید در خصوص ویروس کرونا از روز شنبه اعمال خواهد شد، افزود: با افرادی که این محدودیت ها را رعایت نکنند برخورد قانونی خواهد شد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان نیز در این جلسه اظهار کرد: محدودیت‌ها متناسب با رنگ شهرها از شنبه بر اساس تصمیم ملی ستاد کرونا در استان زنجان اعمال می‌شود.

 

پرویز قزلباش از اجرای دو هفته ای این محدودیت ها خبر داد و گفت: در این طرح مراکز صنعتی و تولیدی تعطیل نخواهند شد و مراکزی که می‌توانند غذای بیرون بر ارائه کنند، در مدت محدودیت فعالیت می‌کنند.

 

این مسئول برضرورت افزایش کمک مردم برای کنترل انتشار کرونا تاکید کرد و گفت: با کنترل مطلوب شرایط میزان محدودیت‌ها کاهش می‌یابد.

 

 

 

کد خبر 993784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha