۳۳۶ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در ایلام شناسایی شد / ۱۱ مورد فوتی

کریمیان با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۳۳۶ مورد جدید از ابتلا به ویروس کرونا در استان ایلام شناسایی شده است، گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی، پرهیز از ترددهای غیرضروری و استفاده از ماسک بهترین راه مقابله با شیوع ویروس کرونا است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام ، ظهر امروز(۲۶ آبان) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: شمار مبتلایان به کرونا در استان در شبانه روز گذشته به تعداد ۲۰۲۷۰ نفر  افزایش یافته است.

 

« محمد  کریمیان» با بیان اینکه  طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۳۳۶ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است، تصریح کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش شده است و بر این اساس مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۵۰۹ نفر  در استان بوده است.

 

وی با بیان اینکه  از ۱۱ مورد فوتی امروز، ۴ مورد مربوط به شهرستان ایلام، ۳ مورد ایوان، ۲مورد سیروان، ۱ مورد دره شهر و ۱ مورد مهران بوده است، گفت: در حال حاضر ۳۷۳ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در سطح بیمارستان های استان بستری بوده و تحت مراقبت های پزشکی قرار دارند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام یادآور شد: در شبانه روز گذشته در شهرستان ایلام  142 نفر، در شهرستان  ایوان  74  نفر، در شهرستان چرداول  57  نفر، در شهرستان آبدانان  23  نفر، در شهرستان  دهلران  19 نفر، در شهرستان هلیلان  8  نفر، در شهرستان مهران  6  نفر، در شهرستان  بدره  4 نفر و  در شهرستان ملکشاهی  3 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

 

کریمیان با بیان اینکه متاسفانه با وجود محدودیت های اعلام شده برخی از افراد هنوز پروتکل های بهداشتی و محدودیت های لازم را رعایت نمی کنند، گفت: از هم استانی های عزیز ایلامی درخواست می شود به خاطر حفظ سلامت خود و عزیزانشان رعایت پروتکل های بهداشتی را با اهتمام ویژه ای مورد توجه قرار دهند.

 

                                                   

کد خبر 993907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha