قرارگاه خاتم الانبیا بیش از ۷۰ پروژه در آذربایجان شرقی اجرا کرده است

ریحانی با اشاره به این‌که تاکنون ۷۰ پروژه توسط قرارگاه در آذربایجان شرقی اجرا کرده است، گفت: بخشی از پروژه‌ها تحویل مردم شده و بقیه در دست اجراست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «زین العابدین ریحانی» امروز در نشست بررسی طرح‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در تبریز، با اشاره به این‌که تاکنون 70 پروژه توسط قرارگاه در آذربایجان شرقی اجرا کرده است، اظهار داشت: بخشی از پروژه‌ها تحویل مردم شده و بقیه در دست اجراست.

مدیرعامل موسسه سازندگی عاشورا قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) افزود: 42 پروژه شهرسازی، 14 پروژه آب، 1 پروژه مترو و 5 پروژه صنعت و معدن و... در آذربایجان شرقی توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا اجرا شده است.

وی با بیان اینکه موسسه عاشورا به عنوان هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه، 52 پروژه از 70 پروژه را اجرا کرده است گفت: موسسه عاشورا 120 پروژه در کل کشور اجرا کرده و اکنون 12 پروژه در 6 استان با 10 هزار میلیارد فعال در دست اجراست.

ریحانی با بیان اینکه 35 درصد پروژه‌ها در آذربایجان شرقی است خاطرنشان کرد: فقط پارک بزرگ تبریز با 1500 میلیارد تومان در 600 هکتار از اراضی تبریز برای احداث زیرساخت، اماکن ورزشی، تفریحی و... در دست اجراست.

مدیرعامل موسسه سازندگی عاشورا با بیان اینکه طراحی و اجرای پارک بزرگ تبریز شروع شده است، ادامه داد: توسعه تبریز از منطقه محروم و پایین دست شروع شده و پروژه‌های جانبی هم در داخل آن تعریف شده است.

وی با اشاره به دیگر پروژه های در دست اجرا از سوی قرارگاه خاتم در استان گفت: پروژه آبدار کردن و ساماندهی مهرانه رود و آجی چای به طول 25 کیلومتر و کنار گذر پارک تبریز هم اجرا می‌شود.

کد خبر 993946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha