امید آفرینی در جامعه مهم ترین جهاد است

حجت الاسلام قمی، امید آفرینی در جامعه را مهم ترین جهاد خواند و گفت: با توجه به جنگ روایت ها و رسانه ای در دنیای امروز، رسانه بخشی از این نبرد بوده و با امیدآفرینی در جامعه به رسالت خود عمل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام«محمد قمی»، امروز(26آبان) در جلسه قرارگاه عملیاتی حاج قاسم سلیمانی که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد، اظهار داشت: فعالیت همه ما در عشق به اسلام، مکتب امام (ره) و انقلاب خلاصه می‌شود.

 

رئیس تبلیغات اسلامی کشور افزود: برای پیشبرد انقلاب امروز رسالت سنگینی بر دوش داریم و باید در مقام عمل به سمت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب حرکت کنیم.

 

 وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور بیانیه گام دوم انقلاب یک گام رو به جلو را توقع، طلب و ترسیم کردند، تصریح کرد: این موقعیت بسیار خاص و ویژه است که نباید نسبت به آن بی تفاوت بود.

 

حجت الاسلام قمی با تأکید بر عمل جهادی و انقلابی در گام دوم انقلاب، عنوان داشت: مهم ترین جهاد در این دوران ایجاد امید در جامعه است.

 

وی اظهار داشت: باید متناسب با شرایط، نهال امید در دل و جان نیروهای مکتبی و انقلابی و اقشار مختلف مردم رشد کند و در سایه عمل و مدیریت انقلابی و جهادی برای رفع مشکلات مردم و جامعه گام برداشت.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با تأکید بر اینکه باید آگاه بود که امتحانی سنگین‌ تر و کاری دشوارتر در انتظار جریان انقلابی است، گفت: در زمانه ای که جنگ رسانه ای و جنگ روایت ها است، اگر روایت فتوحات اجتماعی، فرهنگی جریان صالح و مؤمن انقلابی را به خوبی به تصویر نکشیم، بخش مهمی از جنگ را به رسمیت نشناخته‌ایم.

 

وی با تأکید بر اینکه باید نگران خطر تحریف و جنگ رسانه‌ای پیچیده باشیم، عنوان کرد: امروز روایت این نبرد، جزئی از نبرد است و بُعد رسانه‌ای بخشی از نبرد است.

 

حجت الاسلام قمی بر ضرورت نهادینه سازی روایت ایثار تأکید کرد و اذعان داشت: جامعه با مشاهده روایت ایثار نیروهای مکتبی، نفسی تازه خواهد گرفت و بستری برای حرف‌های اصیل، گره ‌گشا و جذاب انقلابی فراهم می شود.

کد خبر 993980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha