هشت گلستانی امروز براثر کرونا فوت کردند/ ۱۰۴ بیمار در بخش مراقبت های ویژه قرار دارند

فاضل از فوت هشت بیمار کرونایی در گلستان در امروز خبر داد و گفت: در حال حاضر ۴۸۸ بیمار با اعلائم کرونا در مرکز درمانی استان بستری هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالرضا فاضل» شامگاه امروز (دوشنبه 26 آبان) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از دو هفته گذشته افزایش شیب کرونا را در استان گلستان شاهد بودیم و در حال حاضر همه شهرهای  استان در وضعیت قرمز قرار دارند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان  ادامه داد: یک سری از شهرهای استان مثل کلاله، آق قلا و مراوه تپه در وضعیت حادتری قرار دارند و حتی از شرایط قرمز هم فراتر رفتند.

 

فاضل تاکید کرد: در حال حاضر 488 بیمار با علائم کرونا در مرکز درمانی استان بستری هستند که از این میزان  104 بیمار در بخش مراقبت های ویژه قرار دارند و هشت نفر از هم استانی ها نیز امروز فوت کردند.

 

وی بایان کرد: با توجه به شیب تند شیوع ویروس کرونا از اول آذر با تصمیمات سطح ملی محدودیت های شدیدتری در نظر گرفته می شود و این محدودیت ها برای شهرهای قرمز و نارنجی بیشتر خواهد بود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ابراز داشت: براساس این محدودیت ها به جز اغذیه فروشی ها و اماکنی که خدمات واجبی به مردم ارائه می کنند مابقی صنوف به مدت دو هفته تعطیل خواهند شد.

 

فاضل بیان کرد: براساس محدودیت های آذر ماه همچنین تردد بین شهری محدود می شود و مدارس نیز به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

 

وی گفت: درخواست ما از مردم این است که برگزاری مراسم عروسی و عزا را به مدت دو  تا سه هفته تعویق بیندازند تا شاید شیب شدید شیوع کرونا در استان کاهش یابد.

 

کد خبر 993994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha