۱۵ اثر نمایشی به جشنواره تئاتر خراسان شمالی رسید

سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: ۱۵ اثر نمایشی به پانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی رسید.

"ابوالحسن حیدری" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه 15 اثر نمایشی به پانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی رسیده است، اظهارکرد: آثار رسیده از شهرستان های بجنورد، شیروان، اسفراین و جاجرم است.

 

 


سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی،  ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بهره گیری از مفاهیم و جلوه های فرهنگ، تاریخ و ادبیات غنی ایرانی- اسلامی، فرهنگ و آداب و رسوم بومی و محلی استان، ایجاد روحیه نشاط و شادابی و امیدبخشی در جامعه با توجه به آمار  ناشی از شیوع جهانی کرونا و توجه به مفاهیم و ارزش های والای جهانی در جامعه را از جمله موضوعات این جشنواره برشمرد و تصریح کرد: این جشنواره تنها در بخش صحنه ای برگزار می شود.

 


گفتنی است؛ آیین اختتامیه و تجلیل از نفرات برتر این جشنواره در صورت مهیا بودن شرایط  و وضعیت شیوع کرونا و با اولویت  قرار دادن و اهمیت  به سلامت آحاد جامعه و هنرمندان در نیمه دوم آذر ماه یا به صورت حضوری و یا مجازی برگزار می شود.

 


لازم به ذکر است؛ "امین فرحی" رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان شمالی دبیری این دوره از جشنواره را بر عهده دارد.

 

 

کد خبر 994035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha