کمپین مسجد «وایکام» انگلیس برای کمک  به نیازمندان در قرنطینه کرونایی

امام جماعت و جمعی از داوطلبان از مسجد «وایکام» انگلیس کمپینی را برای کمک به سالمندان در سراسر این شهر راه اندازی کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «bucksfreepress»،امام جماعت و جمعی از داوطلبان از مسجد «وایکام» انگلیس کمپینی را برای کمک به سالمندان در سراسر این شهر راه اندازی کرده اند.

 

«حسیب جهانگیر» و داوطلبان مسجد «وایکام» به «مکفیلد» که یک منطقه روستایی است،رفتند تا مواد غذایی را به دست افراد نیازمندی که در این منطقه زندگی می کنند،برسانند و انرژی مثبت را در میان مردم گسترش دهند.

 

این در حالی است که مرحله دوم قرنطینه کرونایی از اوایل ماه جاری در «وایکام» آغاز شده و افراد نیاز دارند تا برای تامین اقلام و مواد ضروری برای زندگی به آنها کمک شود.

 

امام جهانگیر در این باره گفت: این بسیار مهم است که ما اطمینان داشته باشیم همه همسایگانمان غذایی برای خوردن در اختیار دارند.

 

وی افزود: در طول دوره شیوع کرونا بسیاری از افراد شغل خود را از دست داده اند و ما در مسجد وایکام همه تلاش خود را انجام می دهیم تا به افرادی که نیازمند هستند،کمک کنیم.

 

امام جماعت مسجد وایکام همچنین گفت: بسیاری از افراد وقتی بسته های غذایی ما را دریافت می کنند لبخند به لبشان می نشیند و همین برای ما کافی است.

 

«ساجد علی» از متولیان مسجد وایکام نیز در این باره گفت: اگر کسی در مورد نسخه های پزشکی به هر کمکی احتیاج دارد یا اگر کسی به بسته غذایی نیاز دارد می تواند با مسجد وایکام تماس بگیرد.

کد خبر 994196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha