اجرای رزمایش «همدلی و کمک مومنانه» به همت ورزشکاران جهرمی

خداجو از برگزاری رزمایش «همدلی و کمک مومنانه» به منظور کمک و حمایت از خانواده های نیازمند به همت ورزشکاران و اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم خبر داد.

«عبدالرحیم خداجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: اداره ورزش و جوانان جهرم با همکاری تربیت بدنی و کانون بسیج ورزشکاران و همچنین هیئت ورزش های همگانی این شهرستان اقدام به برگزاری رزمایش «همدلی و کمک مومنانه» به منظور کمک و حمایت از خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا کرده است.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم با اشاره به اینکه این رزمایش همزمان با هفته بسیج به اجرا در می آید، افزود: هدف از اجرای این برنامه تامین بسته های معیشتی ویژه نیازمندان در شرایط حساس کرونایی بوده است.

 

وی با دعوت از ورزشکاران و عموم شهروندان جهرمی برای پیوستن به این رزمایش خیرخواهانه و عام المنفعه، عنوان کرد: همراهی و مواسات ورزشکاران و عموم شهروندان در کمک به آلام نیازمندان بسیار موثر بوده و اقدامی خداپسندانه است.

 

خداجو با اشاره به اینکه شرکت در این رزمایش با کمک به خانواده های نیازمند به صورت نقدی و غیر نقدی امکان پذیر است، خاطرنشان کرد: محل جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی خیران و افراد نیکوکار، اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم و مجتمع فرهنگی و ورزشی «امیرالمومنین (ع)»، واقع در شهرک «فرهنگ شهر» تعیین شده است.

کد خبر 994267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha