۲ مسابقه کتابخوانی به همت کانون فرهنگی و هنری بیت العباس (ع) بیرجند برگزار می شود

مدیر کانون فرهنگی و هنری بیت العباس (ع) بیرجند از برگزاری ۲ مسابقه کتابخوانی تحت عنوان «عطر سلام» و «بیایید خانه هایمان را کتابخانه کنیم» طی هفته کتاب خبر داد.

«محمدحسین فروتنی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار کرد: کانون فرهنگی و هنری بیت العباس (علیه السلام) بیرجند در راستای هفته کتاب و کتابخوانی 2 عنوان برنامه در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری بیت العباس (علیه السلام) بیرجند به برگزاری مسابقه کتابخوانی«عطر سلام» اشاره کرد و گفت: این مسابقه را با همکاری آستان مقدس حضرت معصومه(س) در رده های سنی بزرگسالان و نوجوانان برگزار می کنیم.

 

وی در ادامه بیان کرد: علاقمندان می توانند از 19 آبان تا 6 آذر برای شرکت در مسابقه«عطر سلام» به سایت keramat.amfm.ir مراجعه و در قسمت معرفی نام کانون فرهنگی هنری بیت العباس (ع) بیرجند را وارد کنند.

 

فروتنی با بیان اینکه طی این هفته مسابقه ای تحت عنوان«بیاییم خانه هایمان را کتابخانه کنیم» برگزار می شود، ادامه داد: علاقمندان تا 30 آبان می توانند در این مسابقه که در بخش های مختلفی برای سنین بزرگسال و نوجوان برگزار می شود، شرکت کنند.

 

وی با اشاره به اینکه طی سال جاری چندین مسابقه در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برگزار کردیم، افزود: طی این مدت کانون فرهنگی و هنری بیت العباس (علیه السلام) بیرجند مسابقه های کتابخوانی بسیاری از جمله «بچه های بهشت و داستانک»، «حماسه سازان عاشورا»، «سیمای پیامبر(ص) در آینه نهج البلاغه»، «خودکامه یا قانون مدار»، «حفظ خطبه فدکیه» و غیره برگزار کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری بیت العباس (علیه السلام) بیرجند به طرح «صدقه کتاب، اهدای دانایی» اشاره کرد و گفت: طی سه سال متوالی این طرح را در کانون اجرا کردیم اما امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا این طرح منحل شده است.

 

فروتنی در پایان با بیان اینکه حدود 2هزار جلد کتاب در کتابخانه این کانون وجود دارد، اظهار کرد: در کتابخانه کانون فرهنگی و هنری بیت العباس (علیه السلام) بیرجند 130 نفر عضویت دارند.

کد خبر 994558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha