آسیب اجتماعی در نگرش ما یک منکر محسوب می شود

مرامی جدیدی با اشاره به اینکه دیدگاه و تفاوت نگرش ما هست که وضع آسیب های اجتماعی را تغییر می دهد، گفت: آسیب اجتماعی در نگرش ما، یک منکر در نگرش ما محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «بهروز مرامی جدیدی»، امروز (چهارشنبه 28 آبان) در نشست خبری جشنواره هنری رسانه ای «کاج»، گفت: اعتیاد در همه جهان هست و طلاق در همه جهان به عنوان آسیب عنوان می شود.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه دیدگاه و تفاوت نگرش ما هست که وضع این آسیب را تغییر می دهد، یادآور شد: آسیب اجتماعی در نگرش ما، یک منکر در نگرش ما محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه برخورد فیزیکی و یا برخورد فرهنگی 2 راهی است که برای آسیب ها می توان مورد توجه قرار داد، یادآور شد: این جشنواره برای اولین بار در فارس روی می دهد و تولیدات فرهنگی و هنری به سمت و سویی کشیده می شود که کمتر به مسائل اجتماعی و با دید مذهبی و دینی پرداخته می شود.

مرامی جدیدی با تاکید بر اینکه در حوزه نظریه پردازی هنری و دینی فعالیت های مناسبی شکل نگرفته و به آن توجه نشده است، افزود: در دوره اول انتظار معجزه نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه امیدوارم این جشنواره باعث ایجاد موجی شود تا هنر برای امر به معروف، رفع منکرات و از بین بردن آسیب های اجتماعی ورود پیدا کند، تاکید کرد: این جشنواره می تواند در حوزه های دیگر هم تسری پیدا کند و با توجه به موازی کاری های حوزه فرهنگ و هنر روی داده است نیاز داریم با دنبال کردن یک هدف از هدر رفتن بودجه جلوگیری کنیم.

کد خبر 994605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha