استقرار ایستگاه «سلامت دفاع زیستی» به همت کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان گفت: در راستای مقابله با ویروس کرونا، ایستگاه «سلامت دفاع زیستی» به همت اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برپا شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: مقابله با بیماری کرونا در شرایط امروز تنها وظیفه یک نهاد نیست بلکه سایر نهادها و تمام افراد جامعه در راستای کنترل شیوع این بیماری سهیم هستند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» افزود: رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی ساده ترین راه برای مقابله با ویروس کرونا است که مردم می توانند آن را انجام دهند.

 

وی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در این زمینه و از ابتدای شیوع بیماری کرونا همگام با مدافعان سلامت به مبارزه با این ویروس خانمان سوز پرداخته است، عنوان کرد: ضدعفونی معابر و خیابان های سطح شهر جهرم از جمله فعالیت های اعضای این کانون بوده که در اوایل همه گیری این بیماری توسط بچه های مسجد به اجرا در آمده است.

 

گواهیان ادامه داد: همچنین در زمینه اجرای رزمایش «کمک مومنانه» نیز اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» پیشگام بوده و تا کنون در چند مرحله با شناسایی خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا به توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی اقدام کرده اند.

 

وی با اشاره به اینکه اکنون نیز به همت بچه های مسجد با استقرار ایستگاه «سلامت دفاع زیستی» در راستای مبارزه و مقابله با کرونا اقدام شده است، گفت: این ایستگاه در خیابان جنب مسجد برپا شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با اشاره به فعالیت های انجام شده در این ایستگاه، عنوان کرد: توصیه به استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله رویکردهای ایستگاه «سلامت دفاع زیستی» بوده است.

 

وی ادامه داد: ضدعفونی کردن معابر در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا از دیگر فعالیت های اعضای کانون در ایستگاه «سلامت دفاع زیستی» بوده است.

 

گواهیان خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به تاکید متولیان سلامت در لزوم استفاده شهروندان از ماسک، اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در این ایستگاه به توزیع ماسک میان مردم اقدام کرده اند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» از بچه های مسجد و اعضای این کانون در استقرار ایستگاه «سلامت دفاع زیستی» قدردانی کرد و رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی مردم را زمینه ساز پیشگیری و کنترل بیماری کرونا دانست.

 

خاطر نشان می شود، این برنامه در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد.

کد خبر 994614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha