تقویت رویکردهای نوین فکری و عملی برای تحقق گام دوم انقلاب ضروری است

مسئول مجموعه فرهنگی جهادی امام زین العابدین(ع) تحقق گام دوم انقلاب را بستر رشد و توسعه دانست و گفت: تقویت و حمایت از رویکردهای نوین فکری و عملی برای تحقق گام دوم انقلاب ضروری است.

«علی تقوی» در حاشیه دیدار گروه جهادی امام زین العابدین(ع) با معاون سازمان تبلیغات اسلامی کشور، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در لرستان، اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب با صدور بیانیه گام دوم انقلاب، سند توسعه و پیشرفت نظام در ۴۰ سال آینده را تبیین کردند.

 

مسئول مجموعه فرهنگی جهادی امام زین العابدین(ع) با تاکید بر ضرورت تبیین و تحقق عملی بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: عمل به فرمایشات رهبری در مسائلی همچون استقلال، آزادی، عزت ملی، اقتصاد مقاومتی، رونق تولید و روابط خارجی کشور را به تعالی خواهد رساند و دشمنان را ناامید خواهد کرد.

 

وی تحقق گام دوم انقلاب را بستر رشد و توسعه دانست،خاطرنشان کرد: تبیین بیانیه دوم انقلاب تضمین کننده آینده انقلاب و خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

 

تقوی افزود: با توجه به اهمیت تحقق گام دوم انقلاب، می طلبد که ظرفیت های تشکیلاتی جدیدی با رویکرد نوین فکری و عملی و با تمرکز بر جهات مختلف ضرورت های تحقق گام دوم انقلاب، به ظرفیت های نظام و انقلاب افزوده شود.

 

مسئول مجموعه فرهنگی جهادی امام زین العابدین(ع) با تاکید بر ضرورت تقویت رویکردهای نوین فکری و عملی برای تحقق گام دوم انقلاب، خاطرنشان کرد: لازم است در این راه هیچ مانعی بر سر تشکیلات مجموعه های جهادی در کشور وجود نداشته باشد.

 

فعالیت های جهادی ظرفیتی در راستای تحقق گام دوم انقلاب است

 

 وی با تاکید به اینکه جوانان نقش مهمی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب دارد،  خاطرنشان کرد: ظرفیت های جهادی و گروه های جهادی می توانند در تحقق گام دوم انقلاب اثرگذار باشند.

 

تقوی بیان کرد: در گروه های جهادی، جوانان در کنارکار و خدمتی که انجام می دهند مطالبه گر راه انقلاب هستند و در کنار ساخت و ساز به وظایف خود که کمک به ارتقای فرهنگ و ارتقای انقلاب از همه لحاظ است، فکر می کنند.

کد خبر 994772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha