کتاب در سبد خانوار خانواده های ایرانی قرار گیرد

میرغضنفری با بیان اینکه کتاب در سبد خانوار خانواده های ایرانی قرار گیرد گفت: توجه به کتاب و کتابخوانی نباید به یک روز و یک هفته محدود کرد بلکه باید بطور مستمر در زندگی افراد جاری باشد .

به گزارش خبرنگار حبرگزاری شبستان از انزلی، «اسماعیل میر غضنفری» امروز (چهارشنبه، 28 آبان ) در نشستی که به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در فرمانداری این شهر برگزار شد، جامعه کتابخوان را جامعه ای قانونمند، منظم و مطالبه گر اعلام کرد.

 

فرماندار انزلی با بیان اینکه جامعه مطالعه گر مدیران را وادار به پاسخگویی میکند، تصریح کرد: کتاب در هر سطحی که باشد آموزنده و نوید بخش جامعه ای بهتر است. برای ترویج کتابخوانی آحاد جامعه باید تلاش کنند تا این امر نهادینه شود.

 

وی توجه والدین به امر کتابخوانی را در تشویق، ترغیب و جذب کودکان و نوجوانان را به سوی کتاب بسیار موثر اعلام کرد و افزود: با استفاده از ابزار قهری و سخت افزاری نمی توان کودک کتابخوان تحویل جامعه داد بلکه باید کتابخوانی را کودکان نهادینه کرد.

 

وی در پایان از خانواده خواست در سبد خانوار خود جای کوچکی برای کتاب که سرچشمه فرهنگ، علم و آگاهی است در نظر بگیرند.

 

گفتنی است، در این نشست 11 نفر از نویسندگان، شعرا، کتابخوانان برتر، روسای ادارات به معرفی کتاب پرداختند.

 

نشست کتابخوان، برگزاری نمایشگاه هفته کتاب در منطقه آزاد انزلی، پویش کتابخوان، معرفی کتاب، نشست کتابخوان، قصه خوانی در فضای مجازی از برنامه های بیست و هشتمین دوره هفته کتاب در انزلی بود که از ۲۴ تا ۳۰ آبان‌ماه ۱۳۹۹ با شعار «دانایی؛ مانایی» برگزار می شود.

 

کد خبر 994778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha