حضور مقتدرانه ارتش در مرزهای شرقی کشور  بسیار تاثیر گذار است

معتمدیان حضور مقتدرانه ارتش در مرزهای شرقی کشور را بسیار تاثیر گذار دانست و گفت: با توجه به توانمندی‌ های ارتش، مرزهای منطقه با اقتدار کامل و آرامش صیانت و نگهبانی می ‌شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد صادق معتمدیان» عصر(۲۸ آبان) در دیدار با فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال‌ شرق نزاجا گفت: مناطق مرزی استان علی‌ رغم همه شرایط برای ناامنی از ضریب امنیتی بالایی برخوردار هستند که از قدرت دفاعی و بازدارندگی ارتش حکایت دارد.

 

استاندار خراسان رضوی حضور مقتدرانه ارتش در مرزهای شرقی کشور را بسیار تاثیر گذار دانست و بیان کرد: با توجه به توانمندی‌ های ارتش، مرزهای منطقه با اقتدار کامل و آرامش صیانت و نگهبانی می‌شوند.

 

وی با اشاره به نقش ارتش در دوران دفاع مقدس و پایگاه مردمی آن، متذکر شد: هر جایی از کشور که با بحران و حوادث غیرمترقبه روبرو شده، ارتش به ایفای نقش پرداخته که نمونه آن را در حوادث سال‌ های اخیر از جمله زلزله کرمانشاه و سیل گلستان شاهد بودیم.

 

معتمدیان ارتش را مایه آرام‌ بخشی مردم دانست و افزود: هر جایی که ارتش حضور پیدا کرده، علاوه بر نقش امنیتی و نظامی خود، منشا خدمات نیز به مردم ساکن نوار مرزی بوده است.

 

استاندار خراسان رضوی بر تثبیت جمعیت روستایی و عشایری مناطق مرزی تاکید کرد و ادامه داد: اگر به دنبال امنیت پایدار هستیم باید توسعه مناطق مرزی را حتما مد نظر داشته باشیم.

کد خبر 994817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha