موشن گرافیک «توصیه های کرونایی» به همت کانون «دوستان آسمانی» تولید شد

گواهیان از تولید موشن گرافیک «توصیه های کرونایی» به همت گروه رسانه ای «ماح» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: بیماری کرونا در سطح جامع آنچنان گسترده شده که چنانچه رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی مردم انجام نشود، این بیماری خانمان سوز مشکلات وسیعی را برای مردم ایجاد می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، افزود: سایر افراد جامعه وظیفه دارند در رعایت توصیه های بهداشتی به خوبی عمل کرده تا ضمن کنترل شیوع این بیماری از تلفات عدیده ای که این روزها شاهد آن هستیم، جلوگیری شود.

 

وی اطلاع رسانی و آگاه سازی در زمینه بیماری کرونا را ضرورت انکار ناپذیر جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: در این راستا هر کس به نوبه خود وظیفه دارد از ابزار و امکانات در اختیار به کمک مدافعان سلامت و کادر درمان بشتابد.

 

گواهیان با اشاره به اینکه کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» نه تنها با استقرار ایستگاه سلامت بلکه در زمینه آگاه سازی مردم در روزهای کرونایی به ایفای نقش پرداخته است، خاطرنشان کرد: تهیه و تولید موشن گرافیک «توصیه های بهداشتی» از سوی گروه رسانه ای «ماح» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» از جمله اقدامات اخیر در زمینه اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه از بیماری کرونا است.

 

وی مدت زمان این موشن گرافیک را یک دقیقه و 33 ثانیه عنوان کرد و گفت: در این موشن گرافیک توصیه های ضروری که هر فرد جامعه باید با انجام آن در مراقبت از خود و دیگر افراد انجام دهد، به تصویر کشیده شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با قدردانی از بچه های مسجد برای تهیه و تولید این موشن گرافیک، عنوان کرد: در این موشن گرافیک تاکید شده که عدم رعایت توصیه های بهداشتی عاملی برای شیوع بیماری کرونا است و در هر چند دقیقه یک هم وطن در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست می دهد.

 

خاطر نشان می شود، این برنامه در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد.

 

به گزارش شبستان،‌ گروه رسانه ای «ماح» وابسته به کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» بیش از 10 سال است در زمینه ساخت مستند در حوزه دفاع مقدس و جهان اسلام فعالیت دارد و کارهای ساخته شده در این مرکز بارها در جشنواره های مختلف موفق به دریافت مقام برتر شده است.

 

تولیدات مرکز برای مخاطب داخلی فراتر رفته و به زبان های مختلف ویژه مخاطبان خاورمیانه با محتوای بیداری اسلامی و جنگ سوریه و یمن و حتی مسلمانان میانمار انجام شده است.

 

مقام اول در جشنواره استان ایثار، جشنواره کشوری حضور، جشنواره فیلم ره آورد سرزمین نور، جشنواره استانی ادارات برق، جشنواره استانی ققنوس، همکاری با شبکه ها بین المللی مقاومت اسلامی و... تنها بخشی از دستاوردهای گروه رسانه ای «ماح» بوده است.

کد خبر 994942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha