اخطار به ۱۰ هزار و ۳۵۵ واحد صنفی متخلف در اجرای محدودیت های کرونایی

حصاری با هشدار به اصناف به منظور اجرای تعهدات لازم در جریان محدودیت های قانونی کرونایی گفت: تنها در طول ۲ هفته گذشته ۱۰ هزار و ۳۵۵ واحد صنفی متخلف اخطار گرفتند.

« بهروز حصاری » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص تمهیدات اتخاذ شده به منظور اجرای قوانین شدید کرونا در استان البرز از طرف اصناف گفت: تنها در طول ۲ هفته گذشته ۱۰ هزار و ۳۵۵ واحد صنفی متخلف اخطار گرفتند. 

 

رئیس اتاق اصناف استان البرز افزود: در این میان ۲۱۰ واحد صنفی نیز تذکر کتبی به دلیل گران فروشی، تقلب و عدم رعایت مقررات بهداشتی دریافت کرده اند. 

 

به گفته حصاری، بسیاری از واحدهای صنفی خود را ملزم به رعایت قوانین و مقررات معین شده ستاد استانی کرونا می دانند و همکاری لازم را با بازرسان واحدهای صنفی استان البرز را دارند.

 

حصاری ادامه داد: بازرسان قرارگاه شهید نبی سلگی در قالب تیم های بازرسی نظارت لازم را بر اصناف در سطح استان به ویژه کلانشهر کرج در نظر دارند.

 

رئیس اتاق اصناف استان البرز خاطرنشان کرد: به منظور مقابله با ویروس منحوس کرونا تکالیف معین شده و محدودیت هایی که از طرف ستاد استانی کرونا مورد تأکید قرار گرفته است باید اجرا شود.

 

وی در پایان متذکر شد: ۱۲۰ هزار واحد صنفی در سطح استان البرز فعالیت دارند که با موظف دانستن خود به رعایت قوانین و محدودیت های ستاد استانی کرونا می توانند سهم ویژه ای در جریان مقابله با کرونا داشته باشند.

 

 

 

کد خبر 995133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha