تابلوی تمثال فرماندهان شهید گردان بلال در دزفول رونمایی شد

تابلوی تمثال فرماندهان شهید گردان بلال با حضور خانواده معظم شهداء، و جمعی از مسئولان محلی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «محمدعلی دوایی فر» شامگاه (پنجشنبه ۲۸ آبان) در آیین بازسازی تمثال فرماندهان گردان بلال، این اقدام را به منظور حفظ فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر برشمرد و اظهار کرد: بازسازی تابلوی این شهدای گرانقدر از لحاظ معنوی بسیار ارزشمند بوده چرا که وحدت و همدلی امروز این نظام مقدس مرهون جانفشانی های این عزیزان است.

 

شهردار دزفول با بیان اینکه پرداختن به موضوع شهدا و دفاع مقدس از برنامه های مهم این شهرداری در حوزه مسائل فرهنگی است افزود: آمادگی داریم تا با همکاری سایر دستگاه های مرتبط تابلوهای دیگر شهدای گرانقدرمان را نیز بازسازی کنیم.

 

وی تصریح کرد: این تابلو طی دو هفته به همت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری دزفول بازسازی شد که از جمله اقدامات دیگر آن می توان به آجر کاری سنتی دزفول و کاشت انواع گل و گیاه به منظور زیباسازی، اشاره کرد.

 

دوایی‌فر در خاتمه یاد آور شد: روشنایی و زیباسازی محوطه این تابلو با همکاری معاونت خدمات شهری، مدیریت و پرسنل منطقه ۲ شهرداری دزفول، مدیریت و پرسنل سازمان های نوسازی و فضای سبز شهرداری دزفول صورت پذیرفت.

 

کد خبر 995145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha