توزیع بسته‌های نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان روستای گاوبازه

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد سیدالشهداء روستای گاوبازه از توزیع بسته‌های نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان این روستا خبر داد و گفت: ۳۸ بسته نوشت‌افزار در مدرسه این روستا توزیع شد.

حسین مهربانی مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد سیدالشهدای روستای گاوبازه  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: ۳۸ بسته نوشت افزار بین دانش‌آموزان روستای گاوبازه به همت خیرین و با همکاری مدیر مدرسه و مدیر کانون سیدالشهداء روستا توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه این کانون فرهنگی هنری از سال ۹۰ فعالیت دارد، افزود: در حال حاضر ۱۵ نفر عضو ثابت این کانون هستند که در فعالیت‌های فرهنگی و هنری کانون شرکت می‌کنند.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری سیدالشهداء عنوان کرد:  یکی از فعالیت‌های این کانون توجه به امر کتاب و کتابخوانی است که زمینه تشویق و ترغیب اعضای کانون را در حوزه مطالعه و کتابخوانی فراهم می‌کند.

 

مهربانی خاطر نشان کرد: کانون سیدالشهدای روستای گاوبازه  در زمینه کتابخوانی در سال ۹۲ بعنوان کانون برتر شناخته شد و از معاون وزیر ارشاد  لوح سپاس دریافت کرد.

 

گفتنی است، روستای گاوبازه از توابع شهرستان بیجار است که کانون سیدالشهدای این روستا در فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی، مناسبتی و اعیاد طول سال فعالیت دارد.

کد خبر 995146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha