تفکر بسیجی زیرساخت تمدن سازی و پیشرفت است

حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت:  دستاوردهای نظامی و دفاعی از یک سو دارای پیام صلح و دوستی و امنیت برای همسایگان و دوستان و از سوی دیگر پیامی کوبنده برای دشمنان ایران اسلامی است بنابراین تفکر بسیجی، زیرساخت تمدن سازی و پیشرفت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر ۳۰ آبان حجت الاسلام «رضا احمدی نیک» در خطبه های نماز جمعه آسمینون، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، گفت: تا زمانی که روحیه و تفکر بسیجی بر این کشور حاکم بوده و مردم پشتیبان ولایت فقیه باشند دشمنان هیچ غلطی نمی کنند.









امام جمعه آسمینون بیان کرد: امروز مفتخریم در کنار کلیه دستاوردها و افتخارات دفاعی و نظامی که در اوج تحریم ها به دست آمده سپاه پاسداران از ناو اقیانوس پیمای شهید رودکی با ظرفیت‌های بسیار بالای نظامی و دفاعی رونمایی کرده و قدرت نمایی می کند و این دستاوردها به برکت تفکر و روحیه بسیجی و جهادی و کار و تلاش است.







وی خاطرنشان کرد: دستاوردهای نظامی و دفاعی از یک سو دارای پیام صلح و دوستی و امنیت برای همسایگان و دوستان و از سوی دیگر پیامی کوبنده برای دشمنان ایران اسلامی است بنابراین تفکر بسیجی، زیرساخت تمدن سازی و پیشرفت است.








حجت الاسلام احمدی نیک ویژگی‌های طلایی بسیجی نمونه را اخلاص و کار برای خدا، برشمرد و افزود: اولین و مهمترین ویژگی و شاخص بسیجی نمونه، خالص بودن کار و فعالیت اجتماعی، علمی، اقتصادی و نظامی برای خداوند متعال است فرهنگ بسیجی به انسان می آموزد کار ها را باید فقط برای خدا خالص کرد دوم اطاعت پذیری از حق از جمله شاخص‌های ممتاز یک بسیجی نمونه است ولایت‌مدار، اطاعت پذیری، سرسپردن به عبودیت و بندگی حق تعالی، خسته و ملول نشدن از فرمانبری حق تعالی است خصوصیت و شاخصه مهمی که افراد بسیجی را از سایر انسان ها متمایز می کند.






خطیب جمعه آسمینون اظهار کرد: با قطعی شدن تقریبی پیروزی بایدن، برخی دولتمردان و اصحاب رسانه و سیاست ورزان ساده اندیش یا فریفته دوباره با بزرگنمایی و بزک کردن رئیس‌جمهوری پیر و فرتوتی که در فضای آشفته ابهام، تخلف و تقلب رای آورده است در صدر فضاسازی رسانه ای و تصویر سازی غلط از راه حل مشکلات اقتصادی کشور هستند.







وی ادامه داد: اینها همان ترسوهایی هستند که پشت مفهوم عقلانیت مخفی می شوند متاسفانه برخی از مسئولین همچنان به جای چاره اندیشی و پیدا کردن راه حل درست برای رفع مشکلات اقتصادی به دنبال دادن آدرس غلط به مردم هستند به دنبال دوگانه مذاکره هستند.


 

 





حجت الاسلام احمدی نیک تصریح کرد: کشور و مردم ما از مذاکره با آمریکا و به اصطلاح  کدخدا جز افزایش تحریم‌های ظالمانه چیزی نصیب مردم نشده است شاید بتوان مهمترین نتیجه برجام را به دست آوردن یک تجربه بزرگ ملی دانست.


 

 




امام جمعه آسمینون اضافه کرد: امروز حل مشکلات کشور به یک جو اراده و همت نیاز دارد نه به جو بایدن، چرا که امید و دل بستن به هیئت حاکمه آمریکا اشتباه راهبردی است.








وی تاکید کرد: دشمن و پیاده‌ نظام آن در داخل به دنبال ۲ کار اساسی هستند و ۲ هدف را همزمان دنبال می‌کنند اول جنگ هراسی، افزودن رعب و وحشت از تحرک دیوانه وار ترامپ و دوم بزک کردن دموکرات‌ها و وعده دادن به گشایش اقتصادی در دوران بایدن با مذاکره و سازش با آنها، فقط این را بدانید که در صورت لزوم ترامپ نیز برای ضربه زدن بیشتر به ایران انقلابی به کمک بایدن می آید زیرا این ها در سیاست نسبت به ایران همچون یکدیگرند و مقابله با ایران انقلابی جز ماهیت دستگاه حاکمه آمریکا و اصل دائمی صهیونیسم جهانی است که به هیچ وجه تغییر نمی کند.








حجت الاسلام احمدی نیک ضمن تشکر از خدمات فدایی استاندار سابق و تبریک انتصاب زینی وند به سمت استاندار کرمان، اظهار کرد: انتظار داریم استاندار جدید ۲ شعار و راهبرد توازن و توسعه استان به خصوص هدایت سرمایه‌ها به سمت منطقه محروم جنوب استان و بحران مدیران ناکارآمد و نصب مدیران جوان کارآمد را که وعده داد، عملی کند.








خطیب جمعه آسمینون با توجه به شرایط بیماری کرونا، عنوان کرد: از مردم تقاضا داریم مصوبات ستاد ملی کرونا را به طور جدی رعایت کرده و مسئولین نیز نظارت بیشتری داشته باشند.

 

 





وی در خاتمه به ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی و امام حسن عسکری(ع) را تبریک گفته و وفات ملکوتی و شهادت گونه حضرت معصومه (س) را تسلیت عرض کرده و از استاندار، فرماندار، بخشدار، شهردار و شورای اسلامی شهر خواست که در کنار سایر هزینه ها، برنامه ساماندهی حرم مطهر شهدای گمنام را در نظر داشته باشند.
  

کد خبر 995211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha