علاج  مشکلات کشور توجه به ظرفیت های داخلی است

حجت الاسلام عباس گروهی گفت: دل بستن به انتخابات آمریکا و جو بایدن رئیس جمهوری جدید آمریکا خلاف عقلانیت است علاج مشکلات کشور ما سازش و مذاکره نیست بلکه توجه به ظرفیت های داخلی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر ۳۰ آبان حجت الاسلام «عباس گروهی» در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، گفت: دل بستن به انتخابات آمریکا و جو بایدن رئیس جمهوری جدید آمریکا خلاف عقلانیت است علاج مشکلات کشور ما سازش و مذاکره نیست بلکه توجه به ظرفیت های داخلی است.









امام جمعه رودبار جنوب افزود: آمریکایی ها مجددا سخن از گزینه نظامی مطرح می کنند همان طور که در گذشته روسای جمهور آنها این را مطرح کردند اما آمریکایی ها بدانند اگر غلطی از آنها سر زند ۱۲۰ پایگاه نظامی و منافع آنها در منطقه با خاک یکسان می شود و اگر این ها می توانستند کاری کنند تا به حال انجام داده بودند.







وی خاطرنشان کرد: یکی از دلایلی که استکبار از کشور ما حساب می برد و قدرت بازدارندگی فوق العاده ای دارد، بسیج است که در کلیه زمینه ها پای کار بوده و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی است.








حجت الاسلام گروهی تاکید کرد: فرهنگ‌ بسیج به انسان می آموزد که کارها را فقط باید برای رضای خداوند انجام داد، بسیج گوش به فرمان ولایت بوده و در بحران های کشور و منطقه شجاع و نترس است و از مقابله با مشکلات واهمه ای ندارد.









خطیب جمعه رودبار جنوب ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، ابراز کرد: انسان همان طور که برای سلامتی بدن خود از بعضی خوراکی های مسموم پرهیز می کند باید برای سلامت روح خود نیز گناهان را رها کند.








وی اظهار کرد: نفس انسان از گناه لذت می برد و در ابتدا در مقابل ترک معصیت مقاومت می کند اما اگر انسان تمرین و تکرار داشته باشد و با تمایلات نفسانی مبارزه کند نفس خود را به سوی بندگی خدا سوق می دهد و طعم شیرین بندگی خدا را می چشد.









حجت الاسلام گروهی خاطرنشان کرد: اصل و اساس کلیه ارزش های انسانی تقوا است و اعمالی که همراه با تقوا باشند مورد قبول پروردگار قرار می گیرند.










امام جمعه رودبار جنوب در خاتمه عنوان کرد: عمل کم که همراه با تقوا باشد ارزش آن بیشتر است از عمل بسیار زیاد، بعضی انسان ها عمل خیر زیاد دارند اما به محض فراهم شدن زمینه انجام گناه عنان از کف می دهند و تسلیم معصیت می شوند.

کد خبر 995218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha