نهمین مرحله کمک‌های مومنانه به افراد نیازمند توسط کانون فرهنگی مصلای ورامین

توسط کانون فرهنگی هنری مصلی ورامین، نهمین مرحله از اجرای کمک های مومنانه به افراد نیازمند در مصلی صاحب الزمان(عج) ورامین کلید خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران، پیش از ظهر جمعه، نهمین مرحله از اجرای رزمایش مواسات و همدلی ویژه خانواده‌های آسیب دیده از کرونا همزمان با میلاد حضرت عبدالعظیم (ع) در مصلای ورامین، توسط کانون فرهنگی هنری و گروه جهادی مسجدصاحب الزمان(عج) برگزار شد.

سید محسن احمدی مسئول کانون فرهنگی هنری مصلی صاحب الزمان(عج) ورامین در این رابطه گفت: پس از کرونا اهدای بسته‌های معیشتی، پرداخت وام، کمک‌های درمانی، انجام امور عمرانی و معرفی جهت اشتغال از جمله اقدامات این کانون و قرارگاه بوده است.

بر اساس این گزارش، در این مراسم حجت الاسلام سید محسن محمودی، امام جمعه موقت ورامین ضمن تقدیر از خیرین گفت: طبق امر رهبر معظم انقلاب اسلامی باید این کمک‌های مومنانه ادامه پیدا کند و از تلاش های عزیزان در کانون فرهنگی هنری و گروه جهادی مسجد صاحب الزمان(عج) در جمع آوری و اهدای بسته های حمایتی به افراد آسیب دیده از کرونا تقدیر و تشکر دارم.

وی این مقطع را از مقاطع حساس و سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و اظهار امیدواری کرد که همه در این امتحان سربلند بیرون بیاید.

گفتنی است، که در این مرحله به خانواده‌های محترم بسته معیشتی به ارزش ۵۰۰ هزار تومان تقدیم شد.

کد خبر 995247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha