شکست کرونا نیازمند یک تلاش همگانی است

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه این روزها باید همه به فرمان رهبر انقلاب لبیک گفته و به کمک کادر درمان بشتابیم، گفت: برای شکست کرونا نیازمند یک تلاش همگانی هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 30 آبان) در پیام جمعه شهرکرد که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به اینکه با توجه به آمار بالای فوتی های کرونا باید دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنیم، گفت: به همین دلیل نیز بسیاری از جلسات و نماز جمعه در استان برگزار نمی شود.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه این روزها باید همه به فرمان رهبر انقلاب لبیک گفته و به کمک کادر درمان بشتابیم، افزود: برای شکست کرونا نیازمند یک تلاش همگانی هستیم.

 

حجت الاسلام نکونام از فعالیت مستمر قرارگاه بسیج برای کنترل شیوع ویروس کرونا و کمک به کادر بهداشت  و درمان خبر داد و اظهار کرد: دبیر این قرارگاه دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان است و همه گروه های خیر می توانند در قالب این قرارگاه فعالیت کنند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری دعا را یکی از راه های کاهش نازل شدن بلایا دانست و خاطرنشان کرد: نازل شدن بلایا عوامل متعددی دارد که یکی از مهمترین آن ها عوامل شیطانی است و راه دفع آن وحدت امت ها بر محور توحید است.

 

امام جمعه شهرکرد تغییر سبک زندگی اسلامی به غربی را از عوامل نزول بلایا خواند و ادامه داد: کمرنگ شدن امر  به معروف و نهی از منکر، قتل نفس، رد نکردن مظالم، پرداخت نکردن زکات و خمس و عدم توجه به نماز از دیگر این عوامل است.

 

حجت‌الاسلام نکونام به آغاز هفته بسیج از پنج آذر اشاره و خاطرنشان کرد: بسیج مظهر بندگی و ارتباط با خداست و برای ما افتخار است که بسیجی باشیم.

 

کد خبر 995260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha