وضعیت برگزاری مسابقات فوتبال گلستان در محدودیت های کرونایی

کوهستانی آخرین وضعیت برگزاری مسابقات و تمرینات فوتبال استان گلستان در محدودیت های کرونایی را تشریح کرد.

«قاسم کوهستانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در شرایط کرونایی دو موضوع مسابقات ناتمام فوتبال در مدارس و سوپرلیگ و همچنین تیم هایی که برای مسابقات کشوری آماده می شوند در دستور کار ما قرار دارد.

 

رئیس هیئت فوتبال استان گلستان با اشاره به تاثیر محدودیت های کرونایی از اول آذرماه بر مسابقات فوتبال، ادامه داد: تاکنون در این خصوص نکته ای به ما اعلام نشده است ولی به صورت کلی و جدای از محدودیت های دو هفته ای کرونایی، پروتکل هایی توسط ستاد مقابله با کرونا به ما ابلاغ شده که امیدواریم این پروتکل ها اجرا شود.

 

وی اضافه کرد: احتمالاً تمرینات فوتبال پس از پایان محدودیت ها ادامه یابد اما مسئله مهم برای ما مسابقات فوتبال است و هفته چهارم موعد برگزاری مسابقات سوپرلیگ است و تعویق در برگزاری مسابقات برای استان ما مطلوب نیست.

 

کوهستانی بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان گلستان در حال رصد اوضاع است و دغدغه های ما را به ستاد مقابله با کرونا استان گلستان اطلاع می دهند.

 

رئیس هیئت فوتبال استان گلستان تأکید کرد: پیشنهاد ما این است نماینده ای از سوی هیئت فوتبال گلستان انتخاب شود تا دغدغه های حوزه فوتبال در ایام کرونایی به گوش مسئولان ذی ربط رسانده شود.

کد خبر 995296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha