یکی از برنامه های مهم شورای پنجم توسعه متوازن و عدالت محور بوده است

حیدری گفت: یکی از شعار های محوری و برنامه های شورای پنجم، توسعه متوازن و عدالت محور بوده است و بر همین اساس کمیسیون مناطق کم برخوردار با کارامد ترین و با انگیزه ترین اعضای شورا ایجاد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد رضا حیدری» امروز(۱ آذر) در جلسه تکریم و معارفه شهردار منطقه ۶ اظهار کرد: یکی از شعار های محوری و برنامه های شورای پنجم، توسعه متوازن و عدالت محور بوده است و بر همین اساس کمیسیون مناطق کم برخوردار با کارامد ترین و با انگیزه ترین اعضای شورا ایجاد شد.

 

رئیس شورای شهر مشهد افزود: برای ارتقاء شاخص های سرانه خدمات شهری و زیرساخت شهری منطقه ۶، در برنامه عملیاتی، برش منطقه ای و بودجه سالانه نگاه ویژه ای به منطقه ۶ شده است که به معنای عزم شورا برای جبران مشکلات تاریخی این منطقه است که اگر عزم و باور شورا نبود، این اتفاقات در منطقه رخ نمی داد.

 

وی بیان کرد: البته این نکته نیز حائز اهمیت است که سیاست های ما نیازمند مجریان و عواملی برای پیگیری است که به همین دلیل از شهردار منطقه ۶، آقای حیدری به واسطه اقدامات خوبی که انجام داده اند، تشکر می کنم.

 

حیدری خاطرنشان کرد: اتصال جاده بسک آبادی به طرق یک مطالبه ۱۰ ساله بود که در این دوره اتفاق افتاد و لازم به ذکر است که شهردار مشهد عزم ویژه ای در زمینه داشتند و در تمام پروژه ها به صورت مستمر حضور داشتند.

 

رئیس شورای شهر مشهد افزود: در بحث درآمدی نیز در سال ۹۶ میزان تحقق درآمدهای شهرداری این منطقه ۲۰ درصد بود اما این میزان در سال ۹۷ و ۹۸ صد درصد و در سال ۹۹ حدود ۹۶ درصد محقق شده است که این موضوع نشان دهنده دغدغه مندی مدیران این منطقه است.

 

وی اظهار کرد: شهرداری مشهد باید تدابیر لازم برای تقویت و حمایت از مدیران خدوم، فداکار و پاک را فراهم کند زیرا ظرفیت و تجربه مدیریتی به آسانی به دست نمی آید و مدیران باید کاملا مورد حمایت قرار بگیرند.

 

حیدری تصریح کرد: در این شرایط ویژه توصیه من به آقای حیدری این است که مشکلات را تحمل کنند زیرا ما به عنوان فرزندان انقلاب زحمات زیادی کشیده ایم و و به دلیل نوع رویکرد و برخورد ناثواب برخی که نیت آنان را نمی دانم، باید صبر کنیم و تا زمانی که نیاز است حضور داشته باشیم و هر جا مانع شوند، خدا را شاکر باشیم که این مسئولیت از دوش ما برداشته شده است زیرا ما در برابر خدا و شهدا مسئول هستیم.

کد خبر 995483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha