معرفی کتاب «پاسخ جوانان شیعه به شبهات وهابی ها» برای اعضای کانون فرهنگی هنری انتظار سبز

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری انتظار سبز گفت: کتاب «پاسخ جوانان شیعه به شبهات وهابی ها» در راستای اجرای طرح «شنبه های کتاب» به صورت مجازی برای اعضای کانون انتظار سبز معرفی شد.

«فراندخت چراغی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کتاب «پاسخ جوانان شیعه به شبهات وهابی ها» در راستای اجرای طرح «شنبه های کتاب» به صورت مجازی برای اعضای کانون انتظار سبز معرفی شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری انتظار سبز تصریح کرد: این کتاب نوشته رضا استادی از انتشارات برگزیده هست که در قطع رقعی با 240 صفحه در اختیار جوانان علاقمندان به حوزه دین نشر شده است.

 

وی ادامه داد: طرح شنبه های کتاب در این کانون به صورت هفتگی صورت می گیرد و فیلم تهیه شده نیز در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای بهره مندی بیشتر به اشتراک گذاشته می شود.

 

چراغی بیان کرد: این طرح در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با مشارکت فعالان اعضای کانون های مساجد اجرا می شود و مورد استقبال نوجوانان و جوانان در فضای مجازی قرار گرفته است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری انتظار سبز افزود: مقام معظم رهبری توصیه های در خصوص ترویج مطالعه و کتابخوانی داشته اند که باید در این برنامه های فرهنگی آنها مدنظر قرار گیرد و به آنها عمل شود.

 

چراغی اعلام داشت: البته به دلیل شیوع بیماری کرونا بسیاری از فعالیت ها و برنامه های فرهنگی این کانون از طریق فضای مجازی پیگیری می شود و اعضای این کانون نیز از آنها بهره مند می شوند.

 

کد خبر 995485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha