اختتامیه و انتخاب نفرات برتر رویداد ایده پردازی صبح مدرسه راهبری علم و عمل برگزار شد

دبیررویداد ایده پردازی صبح مدرسه راهبری علم و عمل بیان داشت: باید از ظرفیت های غنی ایده پردازی جوانان انقلابی در جهت پیاده سازی و عملیاتی کردن محتوای غنی انقلاب اسلامی حداکثر بهره برداری را انجام داد.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام «رحمانی خلیلی»  دبیر رویداد ایده پردازی صبح مدرسه راهبری علم و عمل سازمان تبایغات اسلامی استان تهران امروز با بیان این مطلب که در راستای ایده پردازی در بین جوانان انقلابی و جهادی ایده‌های فکری خوبی نهفته است، اظهار داشت: در بین جوانان و طلاب عرصه علم و دانش ظرفیت های ایده پرداز خوبی نهفته است که باید در جهت حمایت از این افراد گام های جدی برداشته شود. لذا مدرسه راهبری علم وعمل با فراخوان رویداد ایده پردازی صبح، با موضوع تقریب مذاهب اسلامی فراخوانی را ترتیب داد.

حجت‌الاسلام رحمانی خلیلی ادامه داد: در این فراخوان 60 ایده به دبیر خانه رویداد ایده پردازی صبح واصل شد که این ایده ها از حوزه های علمیه تهران، قم و برخی از استان های دیگر به مدرسه راهبری علم و عمل ارسال شده بودند. در ارزیابی اولیه 30 ایده با کسب امتیاز انتخاب و وارد مرحله دوم شدند.

وی افزود: در مرحله دوم این 30 ایده توسط  تیم داوری مورد ارزیابی قرار گرفت که 15 ایده انتخاب و برای ارائه طرح خود به مرحله پایانی هدایت شدند. مرحله نهایی این رویداد ایده پردازی در مدرسه علم و عمل بدلیل شرایط موجود بیماری کرونا و با رعایت پروتکل های بهداشتی به دو صورت حضوری و مجازی برگزار شد که در نهایت پنج ایده انتخاب و جایزه ویژه به طراحان این ایده ها اعطاء شد.

دبیر رویداد ایده پردازی صبح با بیان اهداف این رویداد ایده پردازی ادامه گفت: از افرادی که ایده های آن ها برگزیده شده است برای عملیاتی کردن و پیاده سازی ایده خود درعرصه تخصصی تقریب مذاهب اسلامی  که یکی از میزهای تخصصی مدرسه راهبری علم و عمل است استفاده خواهد شد. سعی این مجموعه  بر این است که از افراد ایده پرداز در راستای ایده پردازی و پیاده سازی حمایت های لازم را به عمل آورد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از 15 نفری که ایده آنها به مرحله پایانی راه یافته بود و طرح خود را ارائه دادند نیز با اعطاء هدیه ای تقدیر و تشکر از این عزیزان صورت گرفت.

 

کد خبر 995487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha