اعلام آمادگی گروه‌های جهادی طلاب بیرجند برای مقابله با کرونا

مسئول پایگاه بسیج مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) بیرجند از آمادگی گروه جهادی قاسم بن الحسن (ع) برای مقابله با کرونا و خدمت رسانی به نیازمندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «سید محمد حسینی» صبح امروز (دوم آذر) در دیدار جمعی از نمایندگان طلاب و دانشجویان بسیجی با نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج دانشجویی اظهار کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری آنچه که برای همه بسیجیان و جوانان در هر نقطه ای باید به عنوان شاخص مطرح باشد سه عنصر بصیرت، اخلاص و عمل به هنگام و به اندازه است.

 

 

مسئول پایگاه بسیج مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) بیرجند با اشاره به اقدامات گروه جهادی قاسم بن الحسن (ع)، گفت: با تشکیل این گروه جهادی اعزام طلاب به مناطق محروم استان خراسان جنوبی در راستای انجام کارهای فرهنگی و عمرانی آغاز شده است.

 

 

وی ادامه داد: اعزام طلاب به مناطق سیل زده لرستان، همکاری با گروه های جهادی استان، ثبت گروه جهادی طلاب با همکاری بسیج سازندگی، ضدعفونی کردن معابر و مرکز توانبخشی برای مقابله با ویروس کرونا، شناسایی طلاب و افراد نیازمند، توزیع ماسک و اقلام بهداشتی، توزیع بسته های غذایی در بین نیازمندان، واریز وجه نقد به حساب طلاب و افراد نیازمند، اعزام طلبه های جهادی به شهر کاظمین در کشور عراق، اهدای خون و اعزام طلاب جهادی به بیمارستان برای کمک به کادر درمان و بیماران کرونایی از  جمله اقدامات انجام شده است.

 

 

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: طلاب جهادی استان بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب برای مقابله با کرونا و خدمت رسانی به نیازمندان آمادگی کامل دارند.

 

 

 

کد خبر 995863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha