دستگاه های اداری مکلف به اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل هستند

رستمیان با اشاره به ضرورت پیگیری اشتغال و درمان ایثارگران گفت: دستگاه های اداری مکلف به اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سلیمان رستمیان» طی نشست شورای معاونان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز که یکشنبه 2 آذرماه در سالن جلگسات این اداره کل برگزار شد گفت: قانون تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: تمامی دستگاه های اجرای استان نسبت به اجرای این قانون تبدیل وضعیت باید انجام وظیفه کنند.

 

وی با اشاره به تسریع عملکرد دستگاه های اجرایی نسبت به تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل بیان کرد: مبحث اشتغال و درمان ویژه ایثارگران از مهم ترین مسائل قابل توجه ای است که باید برای این عزیزان اعمال کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی با توجه به بند (و ) ماده 44 قانون برنامه پنجم توسعه نسبت به اجرای تعهدات در خصوص این قانون خود را ملزم بدانند و کارکنان اداره کل اشتغال نیز بر تحقق این مطلب نظارت متداوم داشته باشند.

 

رستمیان در ادامه با اشاره وضعیت شیوع بیماری کرونا بیان کرد: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز همراه دیگر دستگاه های اجرایی در جهت مقابله با این ویروس کرونا فعالیت می کند تا شاهد ریشه کنی این بیماری باشیم.

 

وی متذکر شد: دستورات و مقررات معین شده از طرف ستاد ملی کرونا در زمینه مقابله با کرونا با محوریت تقویت زیرساخت های لازم به منظور ارائه خدمات الکترونیکی و ارتباط های تلفنی برای خدمت رسانی به ایثارگران انجام می شود.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز در ادامه با اشاره به اهمیت هفته بسیج بیان کرد: بسیج همواره با تفکر راهبردی در جریان های مختلف فرهنگی، مذهبی و اعتقادی طی چهار دهه انقلاب فعالیت داشته است.

 

رستمیان اظهار کرد: بسیج به عنوان یک راهبرد کلان که با عنایت بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت در جهت خدمت به مردم و ارزش های نظام جامعه اسلامی فعالیت دارد.

 

 

کد خبر 995945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha