بسیج کلید معجزه‌گر جهت حل مشکلات مختلف جامعه است 

امام جمعه دزفول با بیان اینکه بسیج یک تفکر است گفت: تفکر بسیجی ریشه در اسلام ناب محمدی دارد و کلید برون رفت از مشکلات مختلف جامعه است.

«حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج یک تفکر است که با هوشمندی امام راحل پایه‌گذاری شده است.

 

امام جمعه دزفول از بسیج به عنوان کلید معجزه‌گر در تمام عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجرایی نام برد و افزود: در شرایط فعلی تنها راه برون رفت از مشکلات ترویج فرهنگ بسیجی و افزایش روحیه بسیجی است.

 

وی تصریح کرد: جامعه اسلامی همواره نیازمند تفکر بسیجی است و بسیجی در هر صحنه‌ای که حضور پیدا کند وجود و حضورش با برکت با ثمر ارزشمند هوشمند انقلابی و جهادی خواهد بود.

 

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه ایثارگری بسیجیان باعث وحشت دشمن شده است اضافه کرد: همواره دست‌های پیدا و پنهان دشمن به دنبال ضربه بر پیکره بسیج است چرا که بسیج و بسیجی مانعی بزرگ در مقابل استعمار است.

 

وی خاطر نشان کرد: بسیج مظهر ایثار و از خودگذشتگی است و ایثار را می‌توان هم در جهاد رزم و در مبارزه با داعش و دفاع از حرم و در عرصه جهاد سلامت مشاهده کرد.

 

امام جمعه دزفول با تاکید بر شناخت بهتر بسیج توسط بسیجیان و سایر آحاد جامعه یاد آور شد: باید از توانایی‌های بی‌نظیر این نهاد ارزشمند برای برون رفت از مشکلات جامعه بیشتر از گذشته استفاده کرد.

 

کد خبر 996017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha