اجرای پنجمین مرحله از طرح «کمک مومنانه» با توزیع ۳۰ بسته معیشتی در کانون «منتظران نور» جهرم

نیکجو گفت: پنجمین مرحله از طرح «کمک مومنانه» همزمان با هفته بسیج با توزیع ۳۰ بسته مواد غذایی میان خانواده های نیازمند در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» به اجرا در آمد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در اقدام دیگری از کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» در راستای کمک به محرومان و خانواده های کم بضاعت، طرح «کمک مومنانه» به اجرا در آمد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم با اشاره به اینکه این طرح برای پنجمین بار و به کمک اعضای پایگاه مقاومت بسیج «کربلا» اجرایی شده است، افزود: اجرای پنجمین مرحله از طرح «کمک مومنانه» در این کانون فرهنگی و هنری همزمان با هفته بسیج به اجرا در آمده است.

 

وی بیان کرد: در این طرح که با مشارکت خیران، نیکوکاران و اهالی مسجد اجرا شد، تعداد 30 بسته مواد غذایی تهیه و میان خانواده های محروم و آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

 

نیکجو با قدردانی از تلاش های بچه های مسجد، اعضای کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» و پایگاه مقاومت بسیج «کربلا» در اجرای این مرحله از طرح «کمک مومنانه»، عنوان کرد: برای تهیه هر بسته مواد غذایی در این طرح، افزون بر 150 هزار تومان هزینه شده است.

 

وی ادامه داد: در مجموع برای اجرای پنجمین مرحله از طرح «کمک مومنانه» در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، افزون بر چهار میلیون و 500 هزار تومان هزینه شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم، خاطرنشان کرد: بسته های توزیع شده میان خانواده های محروم در این مرحله از طرح «کمک مومنانه» شامل برنج، ماکارونی، سویا، روغن و رب گوجه بوده است.

 

نیکجو با اشاره به اینکه رعایت توصیه های بهداشتی این روزها مورد تاکید جامعه پزشکی بوده است، تاکید کرد: بدین منظور در طرح «کمک مومنانه» اقدام به توزیع ماسک برای خانواده های کم بضاعت کردیم که این مهم همراه با بسته های مواد غذایی میان خانواده ها توزیع شد.

 

خاطر نشان می شود، این برنامه در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد.

کد خبر 996130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha