اهالی شهرک گلیان از آب شُرب سالم برخوردار می شوند

فرماندار شیروان گفت: اهالی شهرک گلیان شیروان از توابع بخش مرکزی شهرستان از آب شُرب سالم برخوردار می شوند.

«امین رضا مرآتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: اهالی شهرک گلیان شیروان از توابع بخش مرکزی شهرستان سال های بسیاری با تانکر آب مورد نیاز خود را تامین می کردند که تا سال آینده از آب شُرب برخوردار می شوند.

 

 

فرماندار شیروان بیان کرد: عملیات اجرای خط انتقال، توزیع و لوله گذاری شهرک گلیان واقع در بخش مرکزی این شهرستان آغاز شده است.

 

 

مرآتی عنوان کرد: خط انتقال به طول هزار و 700 متر از محل چاه به سمت مخزن ذخیره 500 مترمکعبی و به صورت دیون و یا از محل منابع مالی محدود داخلی شرکت یکپارچه آغاز شد.

 

 

وی خاطرنشان کرد: چاه آبرسانی قبلا گمانه زنی شده بود که در مرحله دوم در منابع آبی شمال شهرک گلیان باید حفر و تجهیز شود که تلاش خواهیم کرد تا تابستان سال آینده کل عملیات آبرسانی به اتمام برسد و اهالی شهرک از آب شُرب بهداشتی برخوردار شوند.

 

 

وی با بیان اینکه قبلا 6 میلیارد ریال اعتبار برای اقدامات صورت گرفته هزینه شد و به دلیل کمبود اعتبار، پروژه نیمه تمام مانده بود، تصریح کرد: مجموع کل اعتبار مورد نیاز برای این طرح 30 میلیارد ریال برآورد شده است.

 

 

نماینده عالی دولت در شیروان ادامه داد: در شهرک گلیان واقع در بخش مرکزی این شهرستان، بیش از 100 نفر سکونت دارند که با توجه به اینکه شهرک رو به گسترش است قابلیت واگذاری 200 نفر دیگر را دارد و در حال حاضر آب مورد نیاز آنان با تانکر تامین می شود.

 

 

روستای گلیان از توابع بخش مرکزی در فاصله 23 کیلومتری جنوب شیروان واقع شده است.

 

 

هم  اینک این شهرستان 15 هزار و 760 مشترک روستایی و38 هزار و 747 مشترک شهری دارد.

 

 

 

کد خبر 996149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha