همدلی سپاه، بسیج و سایر دستگاه ها در استان مرکزی قابل تقدیر است

سردار زهرایی گفت: همدلی، همکاری و هم افزایی سپاه، بسیج و سایر دستگاه ها در استان مرکزی قابل تقدیر است

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار «محمد زهرایی» در هشتمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه که در مصلی بیت المقدس اراک برگزار شد، ضمن تقدیر از مردم خیر و نیکوکار استان مرکزی که لبیک جانانه ای به بیانات مقام رهبری مبنی بر همدلی و مواسات در شرایط کنونی گفت، گفت: امید است همواره شاهد این تلاش ها و از خودگذشتگی در خدمت به نیازمندان و محرومین باشیم.

 

رئیس بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه سفر یک روزه به استان مرکزی به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج و افتتاح طرح های بسیج سازندگی انجام شد، گفت: خوشبختانه در استان شاهد هم افزایی خوب و سازنده ای میان سپاه و بسیج سازندگی با سایر دستگاه های اجرایی است که این مهم قابل تحسین و نشان از مدیریت توانمند فرماندهی سپاه و همدلی همجانبه دستگاه ها است.

 

وی با بیان اینکه در طول این دو سال گذشته به همت مجموعه سپاه و بسیج سازندگی خدمات صادقانه، هدفمند و عادلانه ای در سطح استان مرکزی انجام شده، ادامه داد: بحمداله روحیه جهاد و خدمت رسانی در استان مرکزی بسیار چشمگیر است و این مهم با همراهی و همکاری همه جانبه محقق شده است.

 

این مقام مسئول به تحریم ها و تهدیدهای ظالمانه دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمنان همواره به هر نحوی که توانستند دشمنی خود را با ما ثابت کرده اند و ملت ایران نیز با تکیه بر توان و قدرت داخلی در طول این سال ها نشان داده هرآنچه که بیشتر مورد هجمه و فشارهای ظالمانه قرار گیرد وحدت، هم افزایی و روحیه همدلی خود را بالاتر می برد.

 

سردار زهرایی به بحران هایی همچون سیل، زلزله و در حال حاضر کرونا اشاره کرد و گفت: روحیه در کنار هم بودن، استفاده از توان و ظرفیت های داخلی، خدمت صادقانه و روحیه جهادی به خوبی در این  شرایط نمایان بود.

رئیس بسیج سازندگی کشور در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا با آغاز رزمایش های کمک مومنانه در کشور اتفاقات بسیار خوبی رقم خورد، گفت: رزمایش همدلی و مواسات بعد از تاکیدات مقام معظم رهبری به یک نهضت عظیم تبدیل شد و این نهضت همچنان در گوشه و کنار ایران اسلامی ادامه دارد.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۱۰ میلیون و ۱۵۰ هزار بسته معیشتی معادل هر بسته ۳۰۰ هزار تومان و بالاتر در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شده است، افزود: ۲۱ میلیون پرس غذای گرم ، ۱۴ هزار جهیزیه برای زوج های جوان، ۱ میلیون بسته لوازم التحریر، ۷۰۰ هزار کیف و کفش، ۵۰ میلیارد تومان کارت هدیه از اقداماتی بوده که تا کنون در این ایام انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی همواره پای ارزش ها و آرمان های خود ایستاده است، ادامه داد: این کمک ها توسط ملت شریف ایران در راستای همدلی با هموطنان خود انجام شد.

 

سردار زهرایی گفت: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی باید بدانند که ملت ایران از تحریم ها و تهدیدهای آنها نمی ترسند و  هر تهدیدی را می توانند به فرصت تبدیل کنند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه ملت ایران در طول این سال ها نشان داده اند قدردان بسیج و بسیجیان هستند، ادامه داد: امروز ملت ایران به سرمایه عظیمی همچون بسیج افتخار می کنند و بسیج نیز همواره حامی مردم بوده و هست.

 

رئیس بسیج سازندگی کشور اظهار کرد: امروز با توجه به شیوع گسترده موج سوم بیماری کرونا نیاز است همچون مرحله اول و دوم اقدامات و خدمات گسترده را تکرار کنیم تا آسیب های مردم کاهش یابد و زودتر از شر این ویروس منحوس خلاص شویم.

کد خبر 996168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha