برگزاری مراسم عروسی و عزا از راه های شیوع بیماری کرونا است

حجت الاسلام حسینی نوری، برگزاری مراسم عروسی و عزا از راه های شیوع بیماری کرونا عنوان کرد و گفت: با همکاری مردم و جلوگیری از این تجمعات در کنترل یماری کرونا ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «مصطفی حسینی نوری»، امروز(3آذر) در جلسه هم اندیشی برای عدم برگزاری تجمعات با طوایف در مصلی امام خمینی دورود اظهار داشت: برگزاری مجالس و تجمعات که یکی از راهای مؤثر شیوع بیماری کرونا است.

 

امام جمعه دورود با اشاره به اینکه بیماری کرونا بر ما تحمیل شده و راه مقابله با آن اتحاد و پای کار آمدن مردم است، ادامه داد: باید در این موقعیت دست از یکسری رسومات همچون برگزاری مراسم عروسی و عزا برداشته شود.

 

وی خاطرنشان کرد: قوم بزرگ و با اصالت بختیاری از دیرباز  جزء اقوامی بوده که همواره به اهل بیت عصمت و طهارت علاقه وافری داشته اند و از بدو انقلاب اسلامی ولایتمداری را سر لوحه  اهداف خود قرار داده و در 8 سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران  به خوبی نشان دادند که دوستدار انقلاب و ولایت فقیه هستند.

 

حجت الاسلام حسینی نوری با بیان اینکه بنا بر نظر کارشناسان تجمعات بی رویه  در مراسمات یکی از عوامل اصلی شیوع بیماری کرونا است، گفت: با بگیر و ببند و کارهای قهری موفقیت چندانی حاصل نمی شود.

 

وی بیان کرد: بهترین راه  همراهی مردم و شما اقوام بزرگ ایل با اصالت بختیاری است که در عدم برگزاری و تجمعات اهتمام لازم را به عمل آورید.

کد خبر 996219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha