توزیع ۶ هزار بسته لوازم التحریر و ۳۷ تبلت بین دانش آموزان نیازمند همدانی

بقایی گفت: تا کنون حدود ۶ هزار بسته لوازم التحریر و ۳۷ تبلت و گوشی برای دانش‌آموزان نیازمند تهیه و در اختیار آنها قرار گرفت .

«علی یقایی »  در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا نیروهای بسیج همچون دوران  هشت سال دفاع مقدس پای کار آمدند و در جهت قطع زنجیر کرونا اقدامات گسترده ای انجام دادند.

 

فرمانده سپاه ناحیه همدان افزود: همه ما بسیج را به عنوان خادم ملت ایران می شناسیم و همه در این ۴۱ سال تجربه کردند که بسیج از مردم با مردم و برای مردم است و هر کجا نیاز به آن بوده پای کار آمده است.

 

وی با بیان اینکه امسال مردم ما بیشتر از گذشته ضرورت حضور بسیج را درک کردند ،تصریح کرد: با شیوع کرونا هر کس شاید به فکر جان خودش باشد اما بسیجیان از دقایق اول با فرمان و دستور رهبری در همه عرصه‌ها و مقابله با کرونا حضور یافتند.

 

وی عنوان کرد: توزیع سبدهای حمایتی بین نیازمندان، کمک به کادر درمان در برنامه غربالگری بیماران کرونایی، توزیع ماسک و لباس بیمارستانی، ضد عفونی سطح شهر در چندین مرحله، توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمندان، کمک به طرح فاصله  گذاری اجتماعی در سحر شهر، کنترل ورود و خروج خودروها در ورودی شهر از برخی اقدامات بسیج در مقابله با ویروس کرونا بود.

 

بقایی گفت: «بسیج» در حقیقت ماندگارترین جلوه های از خودگذشتگی و ایثار و میعادگاه عاشقانی است که در راستای داشتن جامعه ای آراسته به فضایل انسانی و تحقق حیات طیبه در آسمان عزت و افتخار، چشم ها را به سمت خویش خیره می نماید.

 

وی ادامه داد: بسیج پرچم دار ولایت مداری و اوج ایمان و حرکت در مسیر حق و سمبل مقاومت در برابر ظلم می باشدو تفکر بسیجی با الهام از مکتب فکری حضرت امام خمینی(ره) و در راستای منویات مقام معظم رهبری برای ایفای نقش در عرصه‌های مختلف فرهنگی، علمی و اجتماعی  در جامعه گام برمی دارد.

 

 

کد خبر 996425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha