بیشترین اعتبارات عمرانی شهرداری در بهسازی مسیل ها هزینه شد

معاون شهردار شیروان گفت: امسال بیشترین اعتبارات عمرانی شهرداری این شهر در بهسازی مسیل ها هزینه شد.

«مسعود الهی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های عمرانی این شهر در سه سال گذشته هزینه شده است که بیشتر آن در بخش بهسازی مسیل‌ها بوده است.

 

معاون شهردار شیروان بیان کرد: اعتبارات اجرای پروژه های شهری یاد شده از محل اعتبارات برنامه «اقدام مشترک شهرداری ها» بوده است که مجموع کل اعتبارات این حوزه از سال ۹۶ تا ۱۴۰۰، هزار و ۸۸۰ میلیارد ریال است.

 

الهی عنوان کرد: شیروان در سطح استان جزو نخستین شهرها در اجرای برنامه اقدام مشترک به منظور رسیدگی به پروژه های شهری مناطق کم برخوردار است که سند آن تدوین شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: برنامه اقدام مشترک شهرداری ها در مناطق محروم شامل طرح های زیربنایی، روبنایی، اشتغالزایی و سایر اقدامات عمرانی منطقه است که با اقدام آن در مناطق محروم شاهد توسعه در تمام حوزه ها خواهیم بود.

 

معاون شهردار شیروان تصریح کرد: اینک لکه گیری، بهسازی، آسفالت، پیاده رو سازی معابر، بهسازی و احداث سرویس بهداشتی، توسعه فضای سبز و اجرای عملیات عمرانی در سطح پارک های شهر در دست اجرا است.

 

الهی ادامه داد: هم‌ اکنون، ۱۴ هزار و ۷۷۶ نفر از جمعیت ۵۷ هزار نفری شیروان در ۱۹۰ هکتار از گستره حاشیه این شهر سکونت دارند.

 

به گفته وی این شهر همچنین ۱۲۰ هکتار بافت فرسوده با جمعیت ۱۶ هزار و ۳۷۲ نفر دارد که باید اقدامات جدی برای نوسازی این مناطق و حاشیه نشینی انجام گیرد.

 

شیروان با ۸۵ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 996582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha