« خانه سرود»، الگویی برای فعالیت های فرهنگی دیگر ما در استان باشد

حجت الاسلام گندمی با اشاره به تشکیل « خانه سرود» استان یزد گفت: این مکان باید الگویی برای فعالیت های فرهنگی دیگر ما در استان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « حجت الاسلام علی گندمی» پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح خانه سرود بسیج استان یزد گفت: ما سال قبل شاهد رژه گروه های سرود در استان بودیم که نقطه شروعی برای فعالیت های امروز ما در استان و کشور بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد خاطرنشان کرد: ما در بعد حمایتی بالاترین حمایت را از گروه های سرود در استان داریم زیرا هیچ کدام از 21 قشر بسیج در استان، خانه ای برای آنها تشکیل نشده است در صورتی که گروه های سرود شاهد ایجاد خانه سرود در استان هستند.

وی افزود: متاسفانه در جامعه ما نگاه به مجموعه گروه ها به صورت ابزاری است اما ما معتقدیم که نیاز به پاتوق گاه ها داریم تا انسجام بخشی داشته باشند.

حجت الاسلام گندمی بیان کرد: خانه سرود باید در استان انسجام داشته باشد و الگویی برای فعالیت های فرهنگی دیگر ما باشد و ما نیز حمایت از گروه های مختلف را داشته باشیم.

وی ادامه داد: سرود حرفی است که از دل بلند می شود و اگر می گوییم که سپاه باید حمایت کند در مقابل نیز گروه های سرود باید محتوای ارزشی ایجاد کرده و در راستای دفاع از ارزش های اسلامی گام بردارند.

در پایان این مراسم نیز از خانه بسیج استان رونمایی شد و به صورت همزمان 40 گروه سرود در مناطق مختلف استان اجرای پاتوقی کردند.

کد خبر 996625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha