مدیر مسئول کانون امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود درگذشت خادم حرم مطهر این امامزاده را تسلیت گفت

«شاپور نقدی» مدیر مسئول کانون امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود با صدور پیامی درگذشت مرحوم «محرم رضایی» خادم حرم مطهر این امامزاده را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «شاپور نقدی» مدیر مسئول کانون امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود با صدور پیامی درگذشت مرحوم «محرم رضایی» خادم حرم مطهر این امامزاده را تسلیت گفت.

 

در متن این پیام آمده است:

 

در رهگذر عمر، فرصت خدمتگزاری به زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) شهر لاهرود مسئولیت سنگینی هست که بر دوش خادمان رئوف و پرتلاش است و چه آسوده خاطر کسانی که در این مسیر دلاورانه، هوشیارانه و وظیفه مندانه کمر همّت بر رضای بندگان خداوند می بندند، آنجاست که فرشتگان آسمان و ملائک نیز غبطه بر چنین مردان آسمانی می خورند.

 

درگذشت برادرگرانقدر مرحوم محرم رضایی، خادم صدیق حرم مطهر امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود، غم و اندوهی جانکاه بر دل ها بر جای گذاشت، بی شک خدمات بی شائبه و تلاش شبانه روزی آن شادروان که سرمایه گرانبهای عمر عزیز خویش را در مسیر خدمت خالصانه و فداکارانه به زائران و مجاوران حرم مطهر مصروف داشته، باقیات الصالحات و برگ زرینی در پرونده آن مرد خدوم است و اندوه بی پایانمان از این واقعه دردناک قابل وصف نیست، هرچند كه تاب فراق و هجران سخت و دشوار است، ليكن تقدير الهي را جز صبر و بردباري چاره اي نيست.

 

عرض تسلیت و تعزیت به اعضای کانون فرهنگی هنری و هیئت امنا مساجد شهر لاهرود، بازماندگان و خانواده محترم برای آن سفرکرده غفران ورحمت واسعه الهی را طلب می نماییم.

 

شاپور نقدی / مدیر مسئول کانون امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود

کد خبر 996677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha