رزمایش کمک مومنانه، قدرت نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت

حجت الاسلام نوفرستی گفت: رزمایش کمک مومنانه، قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل جنگ فرهنگی و اقتصادی دشمنان را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «غلامحسین نوفرستی» امروز (۴ آذر) در آیین توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: خوشبختانه نظام اسلامی مجموعه‌های خدمت رسانی دارد که با انسجام و لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، زمینه خدمت به محرومان را فراهم می‌کنند.

 

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به رزمایش کمک مومنانه برای خدمت‌رسانی به نیازمندان در ایام کرونا، گفت: هلال احمر همانند سایر مجموعه‌ها و سازمان های خدمت رسان در امر خدمت به مردم به ویژه نیازمندان به خوبی درخشیده است.

 

 

وی با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه افتخار اسلام و مومنان است، افزود: در این شرایط سخت کرونایی مومنین به هم متصل‌ هستند و قدرت اسلام را در جبهه‌های نبرد اعم از جنگ هشت سال دفاع مقدس، جنگ سیاسی، جنگ اقتصادی و جنگ فکری به رخ دشمنان می‌کشند.

 

 

 

حجت الاسلام نوفرستی ادامه داد: امروز اگر چه دشمن جنگ اقتصادی را با ایجاد تحریم‌های ظالمانه دنبال می‌کند اما مومنان در سراسر عالم با الگوگیری از جمهوری اسلامی با پیوندی عمیق به دنبال رفع مشکلات اسلام هستند.

 

 

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با گرامیداشت هفته بسیج، عنوان کرد: شخصیت‌های عظیمی از زمان شکل‌گیری بسیج درخشیدند همچون ۹۶ هزار بسیجی در دوران دفاع مقدس یا جبهه مقاومت که خون بسیجیانی همچون سلیمانی و ابومهدی المهندس در هم آمیخته شد.

 

 

 

وی در ادامه با بیان اینکه ۱۱۳ سوره قرآن با رحمت آغاز شده، تصریح کرد: مومنان در جمهوری اسلامی با این رفتارها و کمک‌های مومنانه تجلی رحمت خدا هستند.

 

 

 

حجت الاسلام نوفرستی در پایان گفت: هلال احمر در کنار دستگاه‌های خدمت‌رسان در اجرای رزمایش کمک مومنانه انسجام خوبی داشتند که مایه خیر و برکت در استان است.

 

 

 

گفتنی است، توزیع ۲ هزار و ۴۶۰ بسته معیشتی جمعیت هلال احمر  به ارزش ریالی ۹۰۰ میلیون تومان در گام سوم رزمایش کمک مومنامه و با عنوان «پویش دست یار» در خراسان جنوبی آغاز شد.

کد خبر 996764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha