۴۷۰ خانواده معظم شهدا در چهارمحال و بختیاری تکریم شدند

مظاهری گفت: تعداد ۴۷۰ خانواده معظم شهدا توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان چهارمحال و بختیاری و در قالب طرح سه شنبه های تکریم تجلیل شدند.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: تعداد ۴۷۰ خانواده معظم شهدا توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان چهارمحال و بختیاری و در قالب طرح سه شنبه های تکریم تجلیل شدند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان از خانواده های معظم شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع وطن تجلیل کردند.

 

وی ابراز کرد: استفاده از ظرفیت عظیم مردمی کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و برنامه های فرهنگی هنری در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم، یکی از موثرترین برنامه های ترویجی در این حوزه محسوب می شود.

 

مظاهری گفت: در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم علاوه بر تجلیل از خانواده معظم شهدا از چهره های ماندگار، نخبگان، نوجوانان و جوانان ممتاز در عرصه های فرهنگی هنری، اجتماعی، دینی و علمی در راستای تقویت سرمایه های اجتماعی و الگو سازی برای جوانان و نوجوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی و شبکه سازی و جریان سازی در عرصه های فرهنگی و دینی و ارتقاء فرهنگ عمومی و جذب نوجوانان و جوانان و نخبگان به مساجد، تجلیل به عمل آمده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد باید تمامی فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد در طرح ملی سه شنبه های تکریم را در سامانه بچه های مسجد در ذیل برنامه های شبستان فرهنگ و در رواق نور ثبت کنند.

 

کد خبر 996905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha