مدارس مناطق محروم تکمیل و تجهیز می شوند

سرهنگ جهانبخش با اشاره به برگزاری کنگره ۶۳۰۰ شهید استان لرستان، گفت: یکی از برنامه های جانبی کنگره تکمیل و تجهیز مدارس مناطق محروم به نام ستاد کنگره شهدای استان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سرهنگ « احسان جهانبخش» امروز(5 آذر) در جلسه کارگروه محرومیت زدایی استان، اظهار داشت: محرومیت زدایی و خدمت به مردم مناطق محروم از مهم ترین رویکردهای سازمان بسیج سازندگی و گروه های جهادی است.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان افزود: برنامه های مختلفی در راستای محرومیت زدایی و کمک به آبادانی در مناطق محروم استان توسط بسیج سازندگی پی گیری می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: از مهم ترین این برنامه برگزاری جشنواره بوم گردی و گردشگری در مناطق محروم است.

 

سرهنگ جهانبخش افزود: حمایت از پروژه های تولید بومی از جمله تولید مرغ بومی با هدف تقویت امنیت غذایی از دیگر برنامه های مهم و محوری است که در مناطق محروم و با حمایت بسیج سازندگی در دست اقدام است.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان همچنین با اشاره به برگزاری کنگره 6300 شهید استان، ادامه داد: یکی از برنامه های جانبی کنگره شهدای استان که توسط سازمان بسیج سازندگی اجرایی می شود، تکمیل و تجهیز مدارس مناطق محروم  بنام ستاد کنگره شهدای استان است.

 

وی بیان کرد: ساخت و نصب تابلو، المان وتمسال مبارک شهدا در مناطق محروم از دیگر برنامه های سازمان بسیج سازندگی است که به عنوان برنامه های جانبی کنگره شهدای استان انجام می شود.

 

گفتنی است، جلسه کارگروه محرومیت زدایی به دبیری بسیج سازندگی استان و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان و دبیر کنگره ۶۳۰۰شهید استان برگزار شد.

 

در این جلسه 10 بند از مصوبات جلسه های قبل این کارگروه، بررسی و برای ارائه در کارگروه استانی کنگره 6300 شهید استان لرستان تبدیل به طرح شد.

کد خبر 997125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha