حمایت از ارزش ها و شعائر دینی رسالت همه مردم است

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی با بیان اینکه دستگاه قضایی با قدرت از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت می‌کند، گفت: حمایت از ارزش ها و شعائر دینی رسالت همه آحاد مردم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس کل دادگستری استان زنجان در دیدار با اعضای انجمن صنفی خبرنگاران استان، اظهار کرد: مطالبه گری یکی از مهمترین رسالت های اصحاب رسانه به شمار می رود که نتایج مثبتی به همراه خواهد داشت.

 

حجت الاسلام صادقی نیارکی، رسانه را یکی از ارکان مهم جامعه عنوان کرد و گفت: اصحاب رسانه باید از مسئولان مطالبه گری کنند.

 

وی با بیان اینکه رسانه ها از مسئولان خواستار شفاف سازی باشند، ادامه داد: و نباید اطلاع‌رسانی و مطالبه‌گری را با هوچی‌گری یکی بدانیم.

 

به گفته رئیس‌کل دادگستری استان زنجان، نباید جامعه را به حال خود رها کرد، از اینرو ۵۰ درصد کوتاهی دستگاهای دیگر را قوه قضائیه پوشش می‌دهد.

 

حجت الاسلام صادقی نیارکی ایجاد ستاد اقتصاد مقاومتی و ورود دستگاه قضایی به حمایت از جهش تولید را در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: قوه قضائیه تمام تلاش خود را برای رفع موانع تولید به کار گرفته است.

 

وی در ادامه به تذکر یکی از آمران به معروف و ناهیان از منکر به فرد هنجارشکن در یکی از مراکز خرید اشاره کرد و افزود: دستگاه قضایی با قدرت از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت می‌کند.

 

این مقام مسئول حمایت از ارزش ها و شعائر دینی را رسالت همه آحاد مردم خواند و گفت: وجود بیش از ۳۰۰ هزار شهید، جانباز و خانواده شهدا، بر همه ما ایجاب می‌کند که پاسدار خون شهدا و حافظ ارزش‌ها و شعار اسلامی باشیم.

 

کد خبر 997387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha