تجلیل از خیران نکایی ساخت صحن و گنبد مقدسه در عتبات عالیات

خیران نکایی ساخت صحن و گنبد مقدسه در عتبات عالیات با دریافت سند افتخار تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران از نکا، ساخت صحن و گنید امامان و ائمه اطهار (ع) در عتبات عالیات با خرید زمین و خشت طلای گنید و بارگاه در سال های اخیر قوت گرفته است و در این بین شهرستان نکا همچنان در کمک به عتبات عالیات خوش درخشیده است.

حجت الاسلام «محمدصادق محمدی لایینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: مردم نکا در طول سالیان گذشته با اجرایی شدن کمک به ساخت عتبات عالیات همواره پیشگام در خدمت رسانی بودند.

امام جمعه نکا افزود: شهروندان نکایی همچون همیشه در راه انقلاب و خدمت رسانی به اسلام در خط مقدم هستند و دلبستگی عمیق خود را به ارزش های دینی در طول سالیان سال نشان دادند و اکنون هم در کمک به بازسازی عتبات عالیات پیشقدم هستند.

وی با تاکید بر اهمیت كمك به بازسازی عتبات عالیات یادآور شد: ائمه اطهار(ع) بر ما حق بزرگی دارند و جلب مشاركت مردمی در كمك به بازسازی اماكن مقدس كربلا و نجف باید همچون همیشه از برنامه های مهم مردمی باشد.
 

حجت ااسلام محمدی لایینی گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات با همكاری مردم مناطق مختلف نقش مهمی در بهسازی و نوسازی عتبات عالیات داشته است و باید با سرعت بخشی به این کمک ها ارادت خود را به ائمه نشان دهیم.

امام جمعه نکا با اشاره به تجلیل از خیران عتبات عالیات در نکا یادآور شد: خیران نکایی ساخت صحن و گنبد مقدسه در عتبات عالیات با دریافت سند افتخار تجلیل شدند.

کد خبر 997639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha