ترور شهید فخری زاده نابودی رژیم غاصب اسرائیل را جلو می اندازد

بیکی گفت: ترور شهید فخری زاده نابودی رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل را جلو می اندازد.

«مهدی بیکی» در پی ترور شهید «محسن فخری زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: ملت ایران همواره راه پر خطری را طی کرده است تا به قله های پیشرفت برسد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: این ملت در این مسیر دشمنان قسم خورده بسیاری دارد، دشمنانی که حاضرند که موانع و سدهای فراوانی را جلوی پیشرفت ملت ایران بگذارند تا ایران قوی ساخته نشود.

 

وی اظهارداشت: شهادت یکی دیگر از دانشمندان هسته ای کشور عزیزمان به ما این پیام را می دهد که ما برای رسیدن به ایران قوی راه های پر خطر را باید طی کنیم.

 

بیکی خاطرنشان کرد: شهید محسن فخری زاده یکی از دانشمندان پر تلاشی بود که ثمرات و تجربیات انرژی هسته ای مرهون تلاش ها و زحمات او و همسنگران اوست.

 

وی ادامه داد: ما به احترام ایشان همیشه قیام می کنیم و زحمات و خدمات وی و همفکرانش را سپاس می گوییم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان با بیان اینکه ترور شهید فخری زاده نابودی رژیم کودک کش اسرائیل را جلو می اندازد، گفت: یقینا دستان پلید رژیم اسرائیل و هم دستانش در این ترور ناجوانمردانه پیداست، بیشترین استفاده را از حذف دانشمندان هسته ای ایران رژیم اسرائیل خواهد برد.

 

وی تاکید کرد: بار دیگر انزجار خودمان را از سیاست های پلید رژیم صهیونیستی، آمریکا و عمال منطقه ای آنها اعلام می کنیم و فریاد مرگ بر سر آنها سر می دهیم.

 

بیکی اضافه کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان و مدیران و اعضای کانون های مساجد استان ضمن محکوم کردن این حرکت بزدلانه و خباثت آلود، نفرت خود را نسبت به منافقان، مزدوران و دشمنان تاریخی انقلاب اسلامی نشان می دهد و آمادگی خود را برای حضور در تمامی صحنه های جهاد، فرهنگ و سیاست و ایستادن در برابر توطئه های کوردلان این آب و خاک اعلام می دارد.

 

وی گفت: ما اعضای کانون های مساجد سرباز ولایت می مانیم و گوش به فرمان ولی امر مسلمین ذره ای از تلاش و مجاهده دست برنمی داریم.

 

 

 

 

کد خبر 997837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha