توزیع بسته های معیشتی در یک روستای محروم جهرم

صادقی گفت: اعضای کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» با حضور در روستای «هکان» از توابع بخش مرکزی جهرم به توزیع بسته های معیشتی میان اهالی روستا اقدام کردند.

«محمد جواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در برنامه ای به همت بچه های مسجد و اعضای کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)»، اردوی جهادی در روستای محروم شهرستان جهرم انجام شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» افزود: این برنامه که با هدف کمک به اقشار کم بضاعت جامعه انجام شد، اعضای این کانون با حضور در روستای «هکان» از توابع بخش مرکزی شهرستان جهرم، اقدام به توزیع بسته های معیشتی میان اهالی روستا کردند.

 

وی با اشاره به اینکه بسته های معیشتی این طرح حاوی اقلام و کالاهای مورد نیاز خانواده ها بوده است، بیان کرد: برنج، حبوبات، رب گوجه و... از جمله اقلام است که در بسته های معیشتی وجود دارد.

 

صادقی با قدردانی از اهالی مسجد و خیران در کمک رسانی به نیازمندان و محرومان جامعه، عنوان کرد: تا کنون توسط کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» چند مرحله طرح توزیع بسته های معیشتی انجام شده که در این زمینه خیران نقش بسیاری در کمک به اجرای این طرح داشته اند.

 

وی با اشاره به اینکه امیدواریم این اقدامات زیبا و خداپسندانه همچنان تداوم داشته باشد، خاطرنشان کرد: اعضای کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» در مناسبت های مختلف به انجام کارهای عام المنفعه می پردازند که با شیوه بیماری کرونا این برنامه ها بیشتر شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» با اشاره به اینکه ضدعفونی و گندزدایی معابر، کوچه ها و خیابان های اطراف مسجد از جمله اقدامات بچه های مسجد از ابتدای شیوع این بیماری بوده است، تصریح کرد: همچنین تهیه و توزیع ماسک و بسته های بهداشتی نیز از دیگر فعالیت های اعضای این کانون در دوران شیوع بیماری کرونا بوده است.

 

خاطر نشان می شود، این برنامه در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد.

کد خبر 997883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha