توزیع ۱۴۰ بسته گوشت قرمز بین نیازمندان شهرستان بویراحمد

خورشیدیان گفت: با همکاری کانون فرهنگی و هنری خضرا، ۶ راس گوسفند قربانی و حدود ۱۴۰ بسته گوشت قرمز بین نیازمندان شهرستان بویراحمد توزیع شد.

«هادی خورشیدیان» با اشاره به آغاز اجرای طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر تداوم کمک های مومنانه به مردم آسیب دیده از کرونا در موج سوم این بیماری، طرح شهید سلیمانی را با شعار «راه سلیمانی از کوچه خدمت به محرومین می گذرد» در دستور کار ادارات کل استان ها قرار داد.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد با بیان اینکه زمان اجرای طرح همزمان با آغاز هفته بسیج (اول آذر) تا ۱۳ دی، سالروز شهادت سپهبد سلیمانی است، گفت: این طرح در قالب توزیع بسته های ارزاق، مواد بهداشتی و سایر اقلام صورت می گیرد.

وی ارزش هر بسته را حداقل ۳۵۰ هزار تومان دانست و ادامه داد: همچنین تهیه مواد ضدعفونی کننده، ماسک و طبخ و توزیع غذای گرم با محوریت مراکز افق بقاع متبرکه در دستور کار بوده و تلاش می شود با استفاده از ظرفیت های موقوفات، این طرح در سطح بالایی اجرایی شود.

 

خورشیدیان گفت: امروز نیز با همکاری کانون فرهنگی و هنری خضرا، ۶ راس گوسفند قربانی و حدود ۱۴۰ بسته گوشت قرمز بین نیازمندان شهرستان بویراحمد توزیع شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از حجت الاسلام «سید نورالله جنتی پور»، مدیرکل اوقاف استان، گفت: با توجه به تاکید مدیرکل بر اجرای دستورالعمل های ابلاغی از طرف سازمان مرکزی اوقاف و ضرورت توجه به اقشار آسیب پذیر جامعه، بحث کمک های مومنانه با جدیت دنبال می شود.

 

 

کد خبر 998017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha