ابتلا ۳۰۰ نفر از کارکنان درمان تامین اجتماعی به کرونا در گلستان

نصرتی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۳۰۰ نفر از همکاران تامین اجتماعی در سطح استان گلستان به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «احمد نصرتی» عصر امروز (شنبه 8 آذر) در گفتگو با مدیران دستگاه های اجرایی اظهار کرد: همکاران ما در هشت مرکز و دو بیمارستان بالغ بر سه هزار بیمار را بستری کردند و در سطح استان غربالگری کرونای یک میلیون و 300  هزار نفر را انجام دادند.

 

 مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 300 نفر از همکاران ما در سطح استان به بیماری کووید 19 مبتلا شدند.

 

نصرتی تاکید کرد: در بحث طرح شهید سیلمانی نیز همکاری نزدیکی با بسیج جامعه پزشکی استان و دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان داریم و تاکنون بیش از پنج هزار و 470 بیمار به صورت سرپایی و بیش از 9 هزار و 218 بیمار در بحث غربالگری به دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان معرفی کردیم.

 

وی افزود: کادر پزشکی در جهت سلامتی بیماران تلاش می کنند و همکاران ما که از خارج از استان حضور پیدا می کنند برای اعمال جرائم ترددها دغدغه دارند و درخواست داریم با ارائه لیست شماره پلاک های همکاران ما به نیروی انتظامی این دغدغه برطرف شود.

کد خبر 998099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha